تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» ویژه سربازان سپاه استان البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهار امیدواری کرد با اختصاص یک ساعت از جلسات آموزشی هفتگی سربازان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به آموزش فرهنگ دفاع مقدس به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان توجه ویژه شود.
کد خبر: ۳۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ - 13November 2018

تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» ویژه سربازان سپاه استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با حجت الاسلام «علی مراد یوسفی» نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه که با هدف گسترش آموزش درس «آشنایی با دفاع مقدس» در بین سربازان سپاه پاسداران برگزار شد، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان به ویژه سربازان اظهار امیدواری کرد با اختصاص یک ساعت از جلسات آموزشی هفتگی سربازان به آموزش فرهنگ دفاع مقدس به این امر مهم توجه ویژه گردد.

در پایان این نشست مقرر شد که پس از تشکیل جلسات تکمیلی و بررسی موضوع تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در بین سربازان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، تفاهم نامه ای در این زمینه بین این اداره کل و سپاه منعقد و اجرایی گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار