آیت‌الله حسینی بوشهری:

خون شهیدان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما به برکت خون شهدا دشمن به هدف شوم خود نرسیده است.
کد خبر: ۳۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ - 13November 2018

خون شهیدان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، مجید عسکری جمکرانی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه همگان است و باید تلاش کنیم در مسیر آن‌ها گام برداریم.

وی با استناد به سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: بالاتر از هر خوبی یک خوبی دیگر وجود دارد، در عالم کار‌های نیکویی وجود دارد و در یک‌جا آن تمام می‌شوند و اگر انسان برای خدا به شهادت برسد دیگر از آن بالاتر وجود ندارد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از شهدای مدافع حرم و شهید عسکری جمکرانی خطاب به خانواده این شهید عزیز ادامه داد: شهادت اوج خوبی‌ها‌ست، شما فرزندی را تربیت کردید که کار وی کارستان شد و در پیشگاه خداوند کار وی بر همه کار‌ها برتری دارد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اگر شهدا نبودند امروز ما اینجا نبودیم و نتیجه جنگ ۸ ساله با موفقیت همراه نمی‌شد و انقلاب اسلامی به ۴۰ سال نمی‌رسد، دشمن تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما به برکت خون شهدا این اتفاق نیفتاده و دشمن به هدف شوم خود نرسیده است.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت حرکت شهدای مدافع حرم عنوان کرد: اگر در سوریه مقاومت نمی‌کردیم راه برای دشمن باز می‌شد و امروز آسایش و آرامش در کشورمان نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار