جلسه اندیشه ورزی بانوان استان کرمان برگزار شد

جلسه اندیشه ورزی بانوان استان کرمان با حضور حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ - 13November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین«حسن علیدادی سلیمانی» در جلسه اندیشه ورزی بانوان استان کرمان با اشاره به جایگاه خانواده در جامعه اظهار داشت: زن و خانواده از جایگاه ویژه و سرنوشت سازی برخوردار است و مادر نقش نخست را در سازندگی و تربیت فرزندان بر عهده دارد.

وی افزود: اگر در بحث خانواده و زن بخواهیم به پیشرفت و تعالی دست یابیم و حضور فعال در عرصه‌های مختلف در جامعه مدنظر بگیریم، باید نظر صحیح را زنان آن جامعه مطرح کنند.

علیدادی در ادامه به تشریح 5 موضوع آموزش و پرورش، دانشگاه وحوزه، مردم، خانواده و روحانیت پرداخت و گفت: آموزش و پرورش مسئله ای است که بایستی به آن اهمیت بسیار داد و با نقش ویژه ای که معلمان در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان برخوردار هستند، تحول عظیمی در آموزش و پرورش به وجود خواهد آمد.

امام جمعه کرمان افزود: خانواده به عنوان محور اصلی هر جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و مردم در بحث مذهب و دین، با حضور در مساجد نقش مهمی در رونق دادن به آن دارند و اگر در شهری مساجد آباد باشند و حضور مردم پررنگ باشد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیار ویژه و متمایز دانشگاه و دانشجو در جامعه و ارتباط آن با روحانیت و حوزه، ابراز داشت: دانشگاه و حوزه مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم می توانند کشور را به پیش برده و در حقیقت حوزه و دانشگاه در کنار یکدیگر معنی پیدا می کنند.

جلسه اندیشه ورزی بانوان استان کرمان برگزار شد/// در حال ویرایش

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار