مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

هزینه حدود 600 میلیون تومان در اجرای نیت واقف در حوزه درمان در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از هزینه حدود 600 میلیون تومان در راستای اجرای نیت واقف در حوزه درمان و تجهیزات پزشکی امسال در سطح مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 13November 2018

هزینه حدود 600 میلیون تومان در اجرای نیت واقف در حوزه درمان در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین اجرای نیت موقوفه «محمدباقر تاجر ساروی» و اهداء دو دستگاه پزشکی به بیمارستان امام ساری اظهار داشت: یکی از کارهای اوقاف در سال جاری و در دهه وقف اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش است که در قالب طرح مهر تندرستی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امسال در قائمشهر از محل موقوفه «علی‌نقی‌کنی» در بیمارستان رازی هزینه درمانی حدود 570 بیمار پرداخت شد، افزود: از محل موقوفه «علی‌نقی‌کنی» به بیماران تالاسمی به صورت ویژه کمک شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در ساری از محل موقوفه «محمدباقر تاجر ساروی» برای بیمارستان امام خمینی (ره) دو دستگاه پزشکی برای اتاق عمل و اتاق سی‌سی‌یو به ارزش 2میلیارد ریال خریداری شده است.

حیدری جناسمی با بیان اینکه امسال در سطح مازندران حدود 600 میلیون تومان در راستای اجرای نیت واقف در حوزه درمان و تجهیزات پزشکی هزینه شده است، تصریح کرد: باید موقوفات حوزه درمانی در استان را احیا کنیم تا خدمات بیشتری به حوزه درمان ارائه شود.

وی با بیان اینکه مردم اوقاف را یاری و حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند تا بیشتر بتوانیم در حوزه درمانی اجرای نیت داشته باشیم، گفت: با اجرای نیت واقف در حوزه درمانی، سلامتی به بسیاری از بیماران برگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها