فرماندار خرم آباد:

جامعه‌ای که باورهای دینی داشته باشد هیچ کشوری نمی‌تواند آن را شکست دهد

اسد عبد اللهی گفت: جامعه‌ایران جامعه‌ای آگاه، دانا و دارای باورهای دینی است، جامعه‌ای که باورهای دینی داشته باشد هیچ کشوری نمی‌تواند آن را شکست بدهد.
کد خبر: ۳۱۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ - 13November 2018

جامعه ای که باورهای دینی داشته باشد هیچ کشوری نمی تواند آن را شکست دهدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «اسد عبدالهی» فرماندار خرم آباد در همایش یاوران وقف که  22 آبان ماه در حسینه ثار الله خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: کاری که برای خداوند انجام بگیرد ماندگار است.

وی گفت: در جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه افراد خَیر زیادی وجود داشته و دارد دستگاه‌های امدادی زیادی نیز ایجادشده که به افراد بی‌سرپرست کمک می‌کنند.

عبد الهی افزود: در استان لرستان نیز افراد خَیر زیادی وجود داشته که کارهای خوبی انجام دادند، در شهرستان ازنا افرادی بهترین زمین‌ها را وقف کرده و در برخی شهرستان‌های دیگر وقف‌هایی صورت گرفته است و کارهای مختلفی ازجمله ساختن مدرسه، بیمارستان ورزشگاه، کشاورزی و کارهای بهداشتی و درمانی در حال انجام است و ما باید جامعه خود را به سمتی ببریم که افرادی که توانایی مالی دارند به‌صورت داوطلبانه در کارهای خیر مشارکت کنند.

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران ثابت‌شده است اگر مردم همراه نباشند هیچ مشکلی از کشور حل نمی‌شود، کل دنیا در هشت سال دفاع مقدس با تمام امکانات علیه جمهوری اسلامی بسیج شدند ولی چون مردم حضور داشتند شکست خوردند.

وی بیان کرد: در شرایط جدیدی که دشمن برای کشور به وجود آورده‌ است اگر همه باهم وحدت و همراهی داشته باشند تحریم‌ها اثرگذار نخواهد بود ودشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، در 40 سال اخیر جمهوری اسلامی همواره تحریم بوده و در بحث تحریم‌ها اختلافات شدیدی بین دشمنان وجود دارد و به‌ جایی نخواهند رسید.

عبدالهی تصریح کرد: بین سیاستمداران و سردمداران تحریم اختلافات شدیدی وجود دارد و همه دنیا اقدامات دشمنان را غیرقانونی می‌دانند، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم آن حاضرند هر نوع جان‌نثاری انجام بدهند و جانشان را فدای کشور بکنند و در طول تاریخ هم به همین صورت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بهترین جوانان این ملت جانشان را فدا کردند و دشمنان تمام زیرساخت‌های کشور را از بین بردند ولی تسلیم نشدیم، در شرایط جدید نیز به همین صورت است و هیچ کاری نمی‌توانند بکنند چون جامعه‌ ایران جامعه‌ای آگاه، دانا و دارای باورهای دینی است، جامعه‌ای که باورهای دینی داشته باشد هیچ کشوری نمی‌تواند آن را شکست بدهد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در رأس جامعه ما دین‌دارترین و پاک دست‌ترین افراد قرار دارند و ممکن است یک عده هم تخلف کنند، درگذشته هم به همین صورت بوده است؛ جامعه باورمند ایران می‌تواند در مقابل همه دنیا بایستد و مشکلاتش را حل کند در صورتی‌که منافع جمعی را بر منافع فردی برتری دهد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار