رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز:

کاروان‌های راهیان نور پیام‌آوران فرهنگ شهدا هستند

«محمدکماندار» گفت: آشنایی نسل جدید و به‌خصوص دانش‌آموزان با فرهنگ ارزشمند شهدا یک امر ضروری است که باید به ان احتمام به ورزیم.
کد خبر: ۳۱۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 14November 2018

کاروان های راهیان نور پیام آوران فرهنگ شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «محمد کماندار» رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اعزام اردوی راهیان نور ۶۰۰ نفری دانش‌آموزان دختر این ناحیه، با بیان این‌که دانش‌آموزان در این اردوی معنوی تجربیات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی به دست می‌آورند، اظهار داشت: نسل جدید و به‌خصوص دانش‌آموزان باید با فرهنگ و دستاورد‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس آشنا شوند و در مراحل مختلف زندگی خود به کار ببرند.

وی افزود: کسب تجربه مهارت‌های زندگی و دور بودن از خانواده و مدیریت زندگی خود، از دستاورد‌های اولیه این اردوی معنوی خواهد بود که این دانش آموزان پیام‌‌آوران فرهنگ شهدا برای همکلاسی‌ها و خانواده‌های خود خواهند بود.

کماندار بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس میراث ارزشمندی است که باید از این میراث به نحو احسن استفاده کنیم و از دور شدن و فاصله گرفتن نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز گفت: این ناحیه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ چرا که هزینه در راستای راهیان نور یک سرمایه است برای نسل‌های آینده کشور که مدیران و سازندگان مهین اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار