مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد؛

چاپ ۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر/ کتابخانه‌های دفاع مقدس باید احداث شوند

سردار «غلام علی کفاش» با اشاره به این‌که ۱۱ کتاب در حوزه رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر آماده چاپ است، افزود: باید در ارگان‌ها و نهادها، کتابخانه‌های با محوریت دفاع مقدس احداث و در معرض بازدید عموم قرار گیرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 14November 2018

شهدا در دفاع از ارزش های دینی ارزشمند شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در اولین جلسه کمیته تدوین و تألیف کتاب، کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان، با بیان این‌که شهدا با نثار خون خود به انقلاب اسلامی خدمت کردند، اظهار داشت: وظیفه همه آحاد جامعه این است که فرهنگ شهید و شهادت را همچون پیام‌آور کربلا حضرت زینب (س) نشر دهند.

وی با بیان این‌که شهدا در راستای راه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند، گفت: شهدا چون در دفاع از ارزش‌های دینی قدم برداشتند، ارزشمند شدند.

سردار کفاش با اشاره به نقش و اهمیت کتاب در بیانات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا باید تأثیرگذار و ماندگار باشند.

وی با بیان این‌که یکی از عوامل تأثیرگذار در کنگره شهدا چاپ کتاب است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که در هجمه و جنگ اقتصادی دشمنان قرار گرفته‌ایم، باید کتابی با حجم کم، اما با کیفیت عالی به چاپ رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن اشاره به این‌که ۱۱ کتاب در حوزه رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر آماده چاپ است، افزود: باید در ارگان‌ها و نهادها، کتابخانه‌های با محوریت دفاع مقدس احداث و در معرض بازدید عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار