تحلیل قابل تأمل یک نماینده از بده‌بستان برخی طرفداران رابطه با آمریکا

هدایت‌الله خادمی در صفحه مجازی خود درباره روابط مشکوک برخی طرفداران رابطه با آمریکا و اقداماتشان در جهت تاثیرگذاری تحریم‌ها علیه ایران مطلبی نوشت.
کد خبر: ۳۱۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 16November 2018

تحلیل معنادار یک نماینده از بده بستان برخی طرفداران رابطه با آمریکابه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «هدایت‌الله خادمی» عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود نسبت به روابط مشکوک برخی طرفداران رابطه با آمریکا و اقداماتشان در جهت تاثیرگذاری تحریم‌ها علیه ایران اعتراض کرد.

این نماینده خانه ملت در توییتر خود نوشت:

«تقریبا هیچ‌کدام از کسانی‌که سفارت آمریکا را گرفتند، تحریم نشدند؛ فرزندان بعضی‌هایشان هم در آمریکا مورد لطف واقع شده‌اند. در جنگ هم چندان حضور نداشتند، ولی تمام کسانی که از وزارت نفت تحریم شده‌اند،‌ توسط دولت بازنشسته اجباری، برکنار و مورد ظلم واقع شدند. پس آن‌ها که سفارت آمریکا را گرفتند، فرزندانشان مورد علاقه و لطف آمریکا قرار گرفتند و خودشان هم در ایران برو بیا دارند و آن‌ها که در روزگار سخت، تحریم‌ها دور زدند و ارز، دارو و قطعات وارد کشور کردند، مورد تحریم آمریکا و دولت ایران قرار گرفتند. نکنه دولت‌ها با هم سر و سری دارند؛ داستانی است».

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها