دریادار خانزادی در دیدار با جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا:

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک به ایتالیا/ افزایش همکاری‌های دریایی دو کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا از اعزام ناوگره نداجا به این کشور در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 14November 2018

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک به ایتالیا/ افزایش همکاری‌های دریایی دو کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشور‌های حاشیه اقیانوس هند، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش با جانشین فرماندهی نیروی دریایی ایتالیا دیدار کرد.

در این دیدار دریادار خانزادی با اشاره به اعزام ناوگروهی از کشور ایتالیا به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور ایتالیا جهت بازدید و تعاملات اعزام خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: دو نیروی دریایی ارتش ایران و ایتالیا باید از تمام ظرفیت‌های دریایی در تمام حوزه‌ها همکاری داشته باشند و این را می‌توان با اعزام دانشجویان و افسران فی مابین دو کشور اجرایی کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در ادامه ضمن خرسندی از این ملاقات گفت: نیروی دریایی ایتالیا آمادگی کامل در خصوص میزبانی از ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما همواره در تلاشیم که با نیرو‌های دریایی کشور‌های جهان همکاری و تعامل داشته باشیم و در این میان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی قدرتمند در دریا می‌تواند برای ما بسیار مهم و اثربخش باشد و تمایل خود را در خصوص تعاملات در تمام حوزه اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها