سردار نوری‌نژاد:

ناجا امروز پیچیده‌ترین جرایم و پرونده‌ها را کشف می‌کند

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی امروز پیچیده‌ترین جرایم و پرونده‌ها را کشف می‌کند و این موضوع را می‌توان در ناآرامی‌های اقتصادی اخیر مشاهده کرد.
کد خبر: ۳۱۸۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 14November 2018

ناجا امروز پیچیده‌ترین جرایم و پرونده‌ها را کشف می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده ناجا در دوازدهمین همایش سراسری و سومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا با سلام و درود بر امام راحل، شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار داشت: انتظار می‌رود هماهنگی بین رده‌ها در راستای سیاست‌ها و هدف‌گذاری فرماندهی ناجا برای انجام مأموریت‌ها افزایش یابد.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز پیچیده‌ترین جرایم و پرونده‌ها را کشف می‌کند و این موضوع را می‌توان در ناآرامی‌های اقتصادی اخیر مشاهده کرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در مراسم بزرگ اربعین به خوبی توانست با برنامه ریزی‌های انجام شده بزرگترین اجتماع و تراکم جمعیت برای عبور از سه پایانه مرزی را کنترل کند بدون اینکه برای کسی کوچکترین مشکلی به وجود بیاید، افزود: قطعا پایه و اساس انجام مأموریت‌های این چنینی چیزی جز آموزش مناسب برابر با انجام مأموریت‌ها نمی‌تواند باشد.

سردار نوری‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد با تربیت پلیس حرفه‌ای و در تراز نظام اسلامی بتوانیم از توانمندی‌های بالقوه نیروی انتظامی بهره برداری کنیم.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی کرامتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
منفک شده ناجا میباشم درخواست ملاقات حضوری با سردار معاونت محترم هماهنگ کننده را دارم. حفاظت ناجا نظریه مثبت داده
نظر شما
پربیننده ها