سردار آخوندی:

آموزش باید متناسب با مأموریت‌ها باشد/ 70 درصد از آموزش‌ها به صورت عملی است

جانشین معاون پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آموزش باید متناسب با مأموریت‌ها باشد؛ چرا که اگر این موضوع رعایت نشود قطعا هیچ پیشرفتی در این حوزه نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۱۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 14November 2018

آموزش باید متناسب با مأموریت‌ها باشد/ 70 درصد از آموزش‌ها به صورت عملی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدعلی آخوندی» جانشین معاون پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح در دوازدهمین همایش سراسری و سومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش نیروی انتظامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این معاونت و ضمن خدا قوت به آنها، اظهار داشت: انجام وظیفه در حوزه آموزش قطعا کار خطیری است؛ چرا که آموزش نقش تعیین کننده‌ای در انجام مأموریت‌های سازمانی دارد.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود، گفت: باید نسبت به هر چه بهتر انجام شدن ماموریت‌ها در حوزه‌های انتظامی و مرزبانی و ... در راستای ارتقاء دانش و مهارت برابر با نیازمندی‌های سازمان انجام وظیفه کنیم.

جانشین معاون پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نظام جامع تربیت و آموزش که در آن تمام راهبرد‌ها و سیاست‌ها ملاحظه شده باید چندین مرتبه توسط فرماندهان و مسئولان آموزش، مرور شود، تصریح کرد: جا دارد از معاونت تربیت و آموزش ناجا، پلیس‌های تخصصی و ستاد مرزبانی که اهتمام خوبی در این راستا داشته و همچنین برای جهت گیری‌های مناسبی که انجام شده تشکر کنم.

سردار آخوندی به چندین مورد از ایرادات احصاء شده در بازرسی‌ها از بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی توسط بازرسان ستاد کل اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا رفع این ایرادات دستاورد بزرگی در کنار صد‌ها کار مثبت انجام شده توسط این معاونت محسوب خواهد شد.

وی نیروی انتظامی را نیرویی همیشه در حال مأموریت عنوان و بیان کرد: قطعا این سازمان با شرایط ویژه‌ای مشغول کار است و باید حین انجام وظیفه کار آموزش را نیز انجام دهد.

جانشین معاونت پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح، زیربنای حل بسیاری از چالش‌های پیش رو را آموزش دانست و گفت: هر چقدر در موضوع آموزش کار شود حصول به نتیجه محتمل‌تر خواهد بود؛ نباید این موضوع به روزمرگی دچار شود.

سردار آخوندی بر لزوم تدوین منابع و متون مناسب برای آموزش تاکید و تصریح کرد: 70 درصد کار آموزش به صورت عملی انجام می‌شود، بر همین اساس سناریو‌هایی باید ترسیم شود که برابر با نیاز انجام مأموریت‌ها باشد، اگر این موضوع رعایت نشود قطعا هیچ پیشرفتی در این خوزه نخواهیم نداشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها