رئیس حوزه هنری لرستان خبر داد؛

ساخت تئاتر، انیمیشن و فیلم بر مبنای کتاب «بلدچی»

محمد حسین امیدی پور گفت: به همت هنرمندان در آینده نزدیک تئاتر، فیلم و انیمیشن خوب بر مبنای کتاب «بلدچی» ساخته می شود و نباید کتاب هایی مانند «بلدچی» در گوشه کتابخانه‌ها خاک بخورد چراکه با چاپ کتاب، شاید ما خیلی کاری نکردیم چون کار اصلی را زمانی انجام دادیم که بتوانیم این محتواها را در قالب‌های گوناگون عرضه کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ - 14November 2018

بر مبنای کتاب «بلدچی»،تئاتر، انیمیشن و فیلم ساخته می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «محمد حسین امیدی‌پور» رئیس حوزه هنری لرستان امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از کتاب بلدچی که در سالن همایش حوزه هنری لرستان برگزارشد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از نکات ناب و معارف اخلاقی است که اگر با هنر آمیخته شوند، ماندگار خواهند شد.

وی با بیان اینکه  تاکنون کتاب های زیادی در حوزه ادبیات پایداری نوشته شده است، گفت: 10 سال پیش جلسه‌ای پیرامون موضوع ادبیات پایداری و مقاومت در استان تشکیل شد که تصور دقیقی از موضوع نداشتیم اما اکنون پس از گذشت 10 سال ده‌ها جلد کتاب در  استان لرستان در این زمینه منتشر و کتاب‌های زیادی از جمله کتاب بلدچی رونمایی شده است.

امیدی پور افزود: خوشبختانه اکنون همه رزمندگان، نویسندگان و مسئولان کشور و استان به خوبی می‌دانند که ادبیات پایداری و مقاومت یعنی چه و چه اهمیتی  دارد و چرا باید به آن پرداخت.

رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اینکه کار کردن در حوزه ادبیات پایداری ارزشمند است، بیان کرد: افتخار می‌کنیم که توانستیم در این عرصه هر چند کوچک کار کنیم و امیدواریم این فعالیت‌های کوچک ما راه‌های بزرگی را پیش روی کسانی که می‌خواهند قلم بزنند باز کند.

وی با بیان اینکه شناساندن فرهنگ وهنر دفاع مقدس به مردم از اهداف ماست، عنوان کرد: امیدواریم همین طور که ادبیات دفاع مقدس را شناختیم و داریم به مردم می‌شناسانیم، مبنایی شود برای شناساندن فرهنگ و هنر دفاع مقدس و این کاری است که ما در قدم دوم داریم تلاش می‌کنیم تا به آن نزدیک شویم.

امیدی‌پوری پورازساخت تئاتر، فیلم وانیمیشن خوب بر مبنای کتاب بلدچی توسط هنرمندان  در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: نباید کتاب هایی مانند بلدچی در گوشه کتابخانه‌ها خاک بخورد و با چاپ کتاب، شاید ما خیلی کاری نکردیم چون کار اصلی را زمانی انجام دادیم که بتوانیم این محتواها را در قالب‌های گوناگون عرضه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار