مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

اعتبارات قطره چکانی تکمیل ساخت یادمان شهدای گمنام را به تاخیر می‌اندازد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: اعتبارات قطره چکانی، پیشرفت و تکمیل یادمان شهدای گمنام را به تاخیر می‌اندازد.
کد خبر: ۳۱۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 17November 2018

اعتبارات قطره چکانی تکمیل ساخت و یادمان شهدای گمنام را به تاخیر می اندازدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استا ن ایلام در جلسه بررسی وضعیت ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان دهلران و المان شهید چاغروند در محل فرمانداری این شهرستان، بر ضرورت تکمیل ساخت یادمان شهدای گمنام تأکید کرد و اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب عقیده‌ها و بر اساس محوریت اسلام شکل گرفته که باید آثار، حرکات و سکنات انقلابی و اسلامی در همه جای آن مشخص و معلوم باشد.

شرفبیانی خاطرنشان کرد: اهمیت به فرهنگ دفاع مقدس برهیچ کسی پوشیده نیست و مردم عزیز دهلران خود این را لمس کرده اند.

وی گفت: جوانان این سرزمین با اندک دانش نظامی و سلاح‌های شکاری در مقابل دندان تا مسلح ارتش بعث مقاومت کرده‌اند و پدران و مادران این سرزمین ایثار و از خود‌گذشتگی را در عمل به اثبات رسانده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: حکومت ما حکومت اسلام و ارزش‌ها است و باید احکام اسلام در همه جا ساری و جاری باشد و شهدا با لاترین جایگاه و ارزش ها را دارا هستند.

وی افزود: تلاش ما این است که المان شهید چاغروند را به ثبت ملی برای یادمان برسانیم، اما عدم وصل اعتبارات و اعتبارات قطره چکانی نمی‌‌توان ساخت و پیشرفت فیزیکی این المان را به چشم دید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه آسایش، آرامش، عزت و اقتدار ما مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است گفت: حضور جوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در این یادمان‌های می‌تواند نقطه مقابل تهاجم فرهنگی غرب علیه جوانان ما باشد.

شرفبیانی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار و مسئولان شهرستانی خواستار افزایش اعتبارات جهت تکمیل و ساخت یادمان های شهدای گمنام این شهرستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها