مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

راویان راهیان نور شاخص های علمی و فرهنگی رزمندگان را بازگو کنند

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: راویان راهیان نور باید با مطالعه رویدادهای تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس، شاخص های علمی و فرهنگی رزمندگان را از دل این حادثه عظیم بیرون بکشند تا ادبیاتی خالص و صمیمی اما متفاوت را برای مخاطبان بازگو کنند.
کد خبر: ۳۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ - 14November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، کارگاه یک روزه آموزش روایتگری راهیان نور ویژه طلاب امروز (چهارشنبه) به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس افتخارآفرین‌ترین برهه زمانی در تاریخ مکتوب ایران و اقیانوسی است که به فرموده مقام معظم رهبری هر چه در آن غوطه‌ور شوی، عمق و گستره‌اش آدمی را به تفکر وا می‌دارد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ترویج و انتقال مفاهیم پرارزش دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است  که راویان راهیان نور باید آنها را برای نسل‌های جدید بازگو کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: راویان راهیان نور باید با مطالعه رویدادهای تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس، شاخصه‌های علمی و فرهنگی رزمندگان را از دل این حادثه عظیم بیرون بکشند تا ادبیاتی خالص و صمیمی اما متفاوت را برای مخاطبان بازگو کنند.

آسمند عنوان کرد: هر پدیده انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را که در دفاع مقدس بررسی کنیم، درس‌هایی از انسانیت و معرفت والا را به ما می‌آموزد و شناخت درست این سرمایه که از رفتار و گفتار و حس جمعی سرچشمه‌ می‌گیرد هویت ملی ما را ارتقاء می‌بخشد و روحیه دفاع و مجاهدت را تقویت می‌کند.

وی خطاب به طلاب حاضر در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه شما می‌توانید دنیای مجاهدت و ایثارگری را با دیگران به اشتراک بگذارید، گفت: هنر شما این است که جامعه و مخاطب خود را به سمت کاهش شکاف اجتماعی سوق دهید و ادبیات دفاع مقدس مأمن خوبی برای این موضوع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها