تجلیل از مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد

نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر ظهر در چهارمحال و بختیاری برگزار و در آن از مادر نمونه استان تجلیل شد.
کد خبر: ۳۱۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ - 14November 2018

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر ظهر امروز در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این آیین که بنیانگذار بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر، استاندار و جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری و جمع کثیری از مادران حضور داشتند از 14 مادر نمونه استان تجلیل شد.

غلام‌رضا محمدی در آیین نکوداشت مقام والای مادر در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: جایگاه و صداقت مادر بر کسی پوشیده نیست.

بنیانگذار بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر با اشاره به اینکه خداوند بعد از نام خود نام والدین به‌ویژه مادر را مطرح کرده است، افزود: کانون هر جامعه خانواده و قلب آن مادر است، در گذشته‌ها احترام به والدین یکی از وظایف و تکالیف بود اما این روزها این موضوع کم رنگ شده است.

وی با بیان اینکه اکثر آسیب‌های اجتماعی که گریبانگر مردم شده است به دلیل تضعیف خانواده است، ادامه داد: ما به گل اهمیت می‌دهیم اما هیچگاه به باغبان که همان مادر است اهمیتی داده نمی‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم جامعه‌ای متعالی داشته باشیم باید مادرانی خوشبخت داشته باشیم، عنوان کرد: در تجربه چندین ساله زندگی من پنج اصل اساسی است که شامل ایمان به خداوند متعال و خالق هستی، امید به آینده، تلاش، احترام به دیگران خصوصا والدین و به‌ویژه مادران، و در نهایت شرکت در کار خیر و کمک به دیگران هستند.

در انتهای نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر از 14 مادر نمونه در چهارمحال و بختیاری که فرزندانی شایسته و موفق در عرصه‌های مختلفی همچون دفاع از وطن، ورزش، علم و دانش و... پرورش دادند تجلیل شد.

در بین این بانوان مادران شهدای هست سال دفاع مقدس نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها