سردار میرشکار:

دشمن می‌خواهد با FATF اقتصاد ما را وابسته‌تر کند/ امروز جنگ، جنگ معاهده‌ها است

فرمانده هشت سال دفاع مقدس، نقطه ضعف اول انقلاب را اقتصاد وابسته ما عنوان کرد و گفت: اقتصاد وابسته ما وابسته‌تر است و دشمن می‌خواهد با کنوانسیون FATF وابسته‌ترش کند.
کد خبر: ۳۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 15November 2018

به راه انداختن جنگ معاهدات حربه جدید دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «علیجان میرشکار» فرمانده هشت سال دفاع مقدس، در جمع کارکنان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، هدف از برگزاری مراسم زیارت عاشورا، اربعین و دعای ندبه را شناخت هدف شهدا برای رسیدن به شهادت دانست و اظهار داشت: تلاش برای شناخت درست هدف و شاخصه‌ها و موانع آن، هنر شهداست، شهدا از مقامات دنیوی گذشتند و دنبال مقام محمود بودند و با نماز شب و شب زنده‌داری به این مقام رسیدند.

وی افزود: شهدا «عند ربهم یرزقون» را هدف خودشان قرار دادند و فهمیدند که کمال انسان در رسیدن به مقامات دنیوی نیست و در افق‌های دور همنشینی با خدا را دیدند و به آن دست یافتند.

وی مقام محمود را مقام شفاعت دانست و گفت: در روایات متعدد آمده است که شهید می‌تواند ۷۰ نفر، ۷۰۰ نفر ۷ هزار نفر را شفاعت کند، نه اینکه خودش محتاج شفاعت کس دیگری باشد.

سردار میرشکار از پیامبر و اهل بیت (ع) به‌عنوان شاخص بلند رسیدن به هدف یاد کرد و افزود: در مسیر پرفراز و نشیب دنیا که شیطان به عزت خدا قسم خورد مانع رسیدن به هدف می‌شود، نیازمندیم شاخص‌گذاری کنیم و دوست داشتن و مودت اهل بیت (ع) شاخصه‌های ما هستند و شهدا شاخصه‌ها را درست انتخاب کردند.

وی زندگی کردن به سبک اهل بیت (ع)، نداشتن فیش‌های نجومی، اختلاس، ریا و حرکت در مسیر خدمت صادقانه به خلق را مقدمه رسیدن به شهادت و مقام محمود دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی، شهادت به‌دنبال انسان می‌دود مانند شهدای مدافع حرم که در این مقطع شهادت را در آغوش کشیدند و به جایی رسیدند که شفیع دیگران هستند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که اوصاف حزب‌الله و حزب شیطان مشخص است، گفت: اوصاف حزب‌الله دوستی نکردن با کفار و دشمنی نکردن با خداست و اوصاف حزب شیطان دوستی نیز با کفار و دشمنی با خداست.

سردار میرشکار با بیان این‌که مردم ما با شناخت حزب‌الله و حزب شیطان و با سردادن شعار زیبای «حزب فقط حزب‌الله، رهبر فقط روح‌الله» در انقلاب به پیروزی رسیدند، افزود: دشمن با تفرقه انداختن بین علما، جامعیت مبارز و روحانیون، موفق شد حزب چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب، اعتدال و نواعتدال را به وجود بیاورد و همه این‌ها برای تکه تکه کردن مردم است.

وی شناخت و هماهنگی با اهداف امام و شهدا را در شناخت درست هدف عنوان کرد و گفت: اگر همه جناح‌ها، جناحی برای رسیدن به هدف و رقابت صادقانه برای خدمت به خلق بودند، حاضر به مذاکره با دشمن نبودیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که در جنگ تحمیلی خاکریز دشمن مشخص و روبروی ما بود، عنوان کرد: الان همان دشمن روبه‌روی ماست، ولی خاکریزش مشخص نیست، خاکریز دشمن در موبایل و جیب فرزندان ماست.

سردار میرشکار با عنوان این‌که فرهنگ دینی نقطه قوت در اول انقلاب بود و با این فرهنگ، مادران ما پیشانی‌بند بچه‌ها را می‌بستند و آن‌ها راهی جبهه‌ها می‌کردند، گفت: این فرهنگ را دشمن با معاهده ۲۰۳۰ هدف قرار داده است تا دیگر مادری نباشد که پیشانی‌بند فرزندش را ببندد.

وی در ادامه همچنین نقطه ضعف اول انقلاب را اقتصاد وابسته ما عنوان کرد و افزود: اقتصاد وابسته ما وابسته‌تر است و دشمن می‌خواهد با کنوانسیون FATF وابسته‌ترش کند.

سردار میرشکار از جنگ معاهدات به عنوان جنگ حال حاضر دشمن یاد کرد و ادامه داد: در این جنگ، مجلس خاکریز اول دشمن است و تکلیف ما در پای صندوق‌های رای مشخص می‌شود که چه کسی را انتخاب کنیم که ما و جامعه را به سمت مقام محمود هدایت کند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطرات گردان «مالک» لشکر ویژه ۲۵ کربلا و سردار شهید «علیرضا نوری» پرداخت و گفت: شهدایی مثل «علیرضا نوری» شهرت و قدرت دنیوی را زیر پا گذاشتند که امروز افتخار ما هستند که نام‌شان را ببریم.

وی با تأکید بر این‌که خودمان را با شهدا قیاس کرده و آمریکا و اسرائیل را بشناسیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور حضرت حجت (عج) بوده و لازمه رسیدن به ظهور است تا مردم برای اطاعت از امام زمان (عج) تمرین کرده و خودشان را با آن تطبیق دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها