رونمایی ۸ عنوان کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس در استان مرکزی + تصاویر

هشت کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس، همزمان با آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در استان مرکزی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ - 18November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس اراک، هشت کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) همزمان با آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف»، در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی رونمایی شد.

همچنین در این آیین، از «ناصر کریمی نیک»، «ابوالفضل حیدری»، «فرهاد فرخی»، «محمد ولیان» و «بهنام صفری» به‌عنوان تهیه‌کننده و تنظیم‌کننده کتاب‌های صوتی و نیز از «آتنا خطیبی نسب»، «مهدیه شریعتی»، «محمد حسن شهابیان» و «مریم قربانی» نیز به عنوان گویندگان کتاب‌های صوتی با اهدای لوح تجلیل شد.

همچنین در ادامه، از هشت کتاب «تعاونی ۱۴» نوشته «مهری کارخانه»، «از فکه تا شام» نوشته «الهه گل محمدی»، «قامت سبز» نوشته «مولود توکلی»، «یگانه» نوشته «فاطمه ظهیری»، «خمیر عروشی» نوشته «پرستو مختار»، «لبخند بزن رزمنده» نوشته «شمس‌الله دایی‌زاده» و «شاید خواب بودم» نوشته «هانیه خرمی» نیز به عنوان برگزیدگان هشتمین جشنواره «جایزه ادبی یوسف» استان مرکزی تجلیل شدند.

«مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این آیین، اظهار داشت: جشنواره ادبی یوسف به نام شهید «یوسف ملک شامران» از شهدای نویسنده در کشور برگزار، که هشتمین دوره این جشنواره به صورت استانی نیز برگزار شد.

وی افزود: ۴۲ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که بر اساس رای هیات داوران، هشت اثر برگزیده شد که این آثار به دبیرخانه ملی جشنواره ادبی یوسف نیز ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار