با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

برگزاری مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله «سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» در یاسوج

مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله «سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 15November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مراسم ششمین سالگرد رحلت آیت‌الله «سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار داشت: مراسم سالگرد باید در 12 آبان‌ماه برگزار می‌شد که به علت مصادف شدن با اربعین حسینی برگزار نشد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی همواره به مردم استان عشق ورزیده و عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد، افزود: از حضور مردم در این مراسم تشکر می‌کنیم که پس از 6 سال هنوز قدردان زحمات آیت‌الله «سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» هستید.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند به فرد مؤمن درجه و اعتبار می‌دهد، گفت: علم و مجاهدت دو ویژگی مهم هستند که بیشتر عالمان دینی ما برآن تاکید داشتند.

آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی‌جزایری» امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان هم در این مراسم با بیان اینکه این مراسم باشکوه در این بارش باران نشان از ارادت عمیق مردم این استان به آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی دارد، اظهار داشت: این حضور گسترده در واقع ادای دین به عالمان دینی است.

وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردم غیوری هستند که در همه برهه‌ها حماسه آفریدند، افزود: این استان ظرفیت‌های کم نظیری برای توسعه و عبور از محرومیت دارد و لازم است خدمت به مردم محروم این استان در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خدمت به اسلام و ملت ایران را تکلیف دانست و عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع کاستی‌ها و ارتقای سطح زندگی مردم شبانه‌روز تلاش کنند.

موسوی جزایری با بیان اینکه ولایت فقیه کشور اسلامی را از بحران‌ها و سختی‌ها نجات می‌دهد به خدمات مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و بیان کرد: کمیته امداد این استان به من گزارش دادند که آن مرحوم در کمک به فقرا و محرومان کمک کار ما هستند و هیچ محرومی از نزد ایشان مأیوس و ناامید برنمی‌گشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ابراز کرد: خدمت به مردم برای مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی بسیار مهم بود به طوریکه برای شنیدن دردهای مردم به روستاها می‌رفتند و به مردم کمک می‌کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی مبارزات خود را از سال 42 به عنوان یکی از پیشتازان انقلاب اسلامی آغاز کرد، گفت: آن مرحوم از جمله کسانی بود که پرچم به دست گرفته و به عنوان منادی انقلاب در این استان رهبری مبارزات را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار