فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۹۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با ایام هفته بسیج بیش از ۲۹۰ برنامه در سطح پایگا‌های مقامت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 15November 2018

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع)، سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام هفته مبارک بسیج بیش از 290 برنامه در سطح پایگا های مقامت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت بزرگداشت هفته بسیج افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی بوده و است.

انصاری اضافه کرد: فضاسازی حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان و برگزاری مسابقات قرآن کریم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری چندین نشست نهضت روشنگری، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی توسط حوزه خواهران، برگزاری چندین یادواره شهدا و آبروی محله  و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد افزود: برگزاری پیاده روی عمومی، برگزاری میقات صالحین و برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب خوانی و تجلیل از بسیجیان و مربیان برتر، دیدار با امام جمعه و افتتاح صندوق های قرض الحسنه پایگاه های بسیج، افتتاح طرح های سازندگی و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد به شمار می روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها