مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

تا دست از آرمان‌هایمان برنداریم دشمنی‌ها تمام نمی‌شود

«محمدرضا فخر» گفت: کشوری که آرمان دارد مسلما دشمن دارد و این دشمنی‌ها تمام نمی‌شود مگر دست از آرمان‌ها برداریم.
کد خبر: ۳۱۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 15November 2018

تا دست از آرمان هایمان برنداریم دشمنی ها تمام نمی شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در افتتاحیه طرح «سلاله ها» در بیرجند اظهار داشت: در سال 97 که بزرگترین رویداد فرهنگی استان کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی به همت و تلاش سازمان های مختلف برگزار می شود، بحث طرح سلاله را شروع کردیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که همه ما وظیفه داریم انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و سلاله ها در راستای همین موضوع طرح ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بواسطه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای فعالیت های استکبارستیزی در طول سالیان متمادی مورد هجمه های مختلف قرار گرفتیم، بیان داشت: در چند سال اخیر نیز شاهد بحث تحریم ها علی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فخر تاکید کرد: کشوری که آرمان دارد مسلما دشمن دارد و این دشمنی ها تمام نمی شود تا دست از آرمان ها برداریم.

وی با بیان اینکه قرار است در طرح سلاله ها سفیر خوبی برای جامعه باشیم، عنوان کرد: ضرورت دارد از خاک و دین و ایمان خود دفاع کنیم و این بوجود نمی آید مگر اینکه خواهران و مادران شهدا پشتیبانی کنند و در خط مقدم حضور پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: باید بتوانیم حداقل قدم را در اداکردن دین خود به شهدا و جانبازان برداریم و بتوانیم در کنار هم مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها