رئیس‌کل دادگستری لرستان مطرح کرد؛

با تحکیم بنیه‌های اعتقادی جوانان می‌توان در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیگانگان مقاومت کرد

جعفر بدری گفت: از مهمترین خطرات و معضلاتی که جوانان امروزی با آن روبرو هستند فضای مجازی است که با تحکیم بنیه‌های اعتقادی و مذهبی جوانان می‌توان به آنها انگیزه بخشی کرد تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیگانگان مقاوم باشند.
کد خبر: ۳۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 15November 2018

با تحکیم بنیه های اعتقادی جوانان می توان در مقابل هجمه های فرهنگی بیگانگان مقاومت کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «جعفر بدری» رئیس کل دادگستری لرستان در اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه و سازمان های تابعه در مرحله استانی که امروز (پنج شنبه) در سالن جلسات اداره کل دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان امروزی بیشتر از جوانان نسل های گذشته در معرض انواع خطرات هستند.

وی گفت: با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی، باید برنامه های فرهنگی مذهبی گسترش پیدا کند و آموزش های تعالیم دینی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

بدری افزود: اگر در سنین کم به فرزندانمان تعالیم و آموزه های دینی را آموزش دهیم در مراحل جوانی با ایمانی استوار با مشکلات و خطرات پیش رو مقابله می کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان از مهمترین خطرات و معضلاتی که جوانان امروزی با آن روبرو می شوند را فضای مجازی دانست و عنوان کرد: با تحکیم بنیه های اعتقادی و مذهبی جوانان می توان به آنها انگیزه بخشی کرد تا در مقابل هجمه های فرهنگی بیگانگان مقاوم باشند.

وی با اشاره به اینکه اصل مسائل اعتقادی و دینی در مفاهیم آن است،تصریح کرد: تعلیم مفاهیم دینی و اعتقادی به مراتب از ظواهر آن مهمتر و اولویت دار تر است زیرا کسانی که به ظواهر می پردازند و تنها به آن اهمیت می دهند افرادی مانند وهابی ها و داعشی ها می شوند.

بدری خاطر نشان کرد: معاونت فرهنگی دادگستری باید تلاش کند که مفاهیم قرآنی را در روح و جان جوانان و بخصوص فرزندان و خانواده های کارکنان دادگستری استان و سازمان های تابع نهادینه کند.

رئیس کل دادگستری لرستان اجرای برنامه های فرهنگی را موجب تلطیف روحیه دانست و یادآورشد،: از کارهای معاونت فرهنگی اجرای برنامه های فرهنگی متفاوت است که کارمندان و خانواده های آنها ساعاتی از فضای کار و محیط کار فاصله گرفته و با یک نشاط مجدداً به فضای کاری برگردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار