مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

اجرای ۱۳۰ پروژه عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای130 پروژه عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ - 15November 2018
اجرای 130 پروژه عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین افتتاح زائرسرا امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار از اجرای 130 پروژه عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در مساحت 7 هزار و 500 متر مربع در حال اجرا هستند که گام مهمی در راستای آبادانی اماکن مذهبی استان به‌شمار می‌رود.
 
حیدری‌جناسمی از اجرای 117 طرح جامع بقاع متبرکه در مازندران خبر داد و گفت: پروژه‌های طرح جامع بقاع متبرکه طراحی کاملی از تمامی زیرساخت‌های آن بقعه است که انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار یکی از بهترین زائرسراهای کشور به‌شمار می‌رود، افزود: این زائرسرا از محل ثلث «زینب جعفری» همسر شهید «پنجعلی ژولیده»، کمک اهالی هولار، خیران و اعتبارات عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه احداث شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هزینه تکمیل زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار را 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این زائرسرا دارای 9 باب سوئیت و تجهیزات کامل اسکان است که توسط خادمین آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار اداره و درآمد آن برای خود امامزاده هزینه می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار