فرماندار ساری:

پدافند غیرعامل باید جزو برنامه‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد

فرماندار ساری با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل باید جزو برنامه‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد.  
کد خبر: ۳۱۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 15November 2018

پدافند غیرعامل باید جزو برنامه های اصلی دستگاه های اجرایی باشدبه گزارش دفاع پرس از ساری، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری توجه به اقتصاد درونی و مقاومتی را راه مقابله با تحریم ها دانست و سرعت بخشیدن به برنامه های اقتصاد مقاومتی را امری مهم برشمرد و با درخواست از مدیران جهت حضور فعال در کارگروه های اقتصادی، اظهار داشت: شهرستان ساری با اجرای ۳۳ برنامه در حوزه اقتصادی مقاومتی پیشتاز است.
 
رضایی با محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین های اشتغالی عنوان کرد: انقلابیون فلسطین توانستند پاسخ دندان شکنی به رژیم غاصب صهیونیست داده و فرود موشک بر شهرک های صهیونیست نشین سبب عقب نشینی آن شده است.
 
وی استعفای وزیر جنگ رژیم غاصب اسرائیل را افتضاحی برای این رژیم دانست و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، رژیم اسرائیل و حامیان آن روزی از سرزمین محو و نابود می شوند.
 
رضایی با عنوان اینکه خون شهیدان هرگز اجازه نمی دهد انقلاب اسلامی دچار تزلزل شود، افزود: انقلاب مسیر بالندگی خود را ادامه می دهد و باید مشکلات و سختی ها را تحمل و برابر آن ایستادگی کنیم.
 
فرماندار ساری با تاکید بر اینکه باید مسیر انقلاب را به درستی طی کنیم و با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل ادامه داد: پدافند غیرعامل باید جزو برنامه های اصلی دستگاه های اجرایی باشد.
 
وی افزود: نحوه نگرش ما در زمینه پدافند غیرعامل خوب نیست و باید حساسیت این کار درک و جدی گرفته شود و باید در همه حال برای مقابله با مخاطرات آماده باشیم.
 
فرماندار ساری درباره بیمه عشایری و روستایی از بخشداران و دهیاران خواست تا برای تحقق این هدف و پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه برنامه ریزی و تلاش داشته و گفت: باید افراد فاقد بیمه را تحت پوشش قرار دهیم و از این فرصت موجود بهره گیریم.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها