برگزاری اردوی جهادی «بهزیستی» در داریون شهرستان شیراز

اردوی جهادی خدمت‌رسانی شهدای «داریون» به عنوان چهارمین اردوی جهادی «بهزیستی» برای ارائه خدمت به نیازمندان تحت پوشش این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ - 15November 2018

برگزاری اردوی جهادی «بهزیستی» در داریون شهرستان شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، این اردوهای جهادی به مدت یک روز  با هدف ارائه خدمات لازم  به مددجویان بهزیستی و گروه‌های هدف با محوریت مشارکت‌های مردمی، امورتوانبخشی، اموراجتماعی، امورپیشگیری، ویزیت رایگان بیماران، اورژانس اجتماعی و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی در شهر داریون و روستاهای اطراف آن انجام شد.

در این اردو مددجویان بهزیستی خدمات مختلفی با حضور تیم‌های تخصصی در حوزه‌های پیشگیری، امور اجتماعی، توانبخشی و اورژانس اجتماعی فرا گرفتند.

در این اردو از 25 خانه تک و چند معلولی بازدید و تیم اورژانس اجتماعی نیز با توزیع بروشورهایی نسبت به اطلاع‌رسانی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن پرداختند.

از دیگر خدمات ارایه شده در این اردوی جهادی ویزیت رایگان مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند انجام و مددجویانی که نیاز به خدمات درمانی از جمله فیزیوتراپی و کاردرمانی  داشتند به مراکز خدمت‌رسانی مدیریت بهزیستی معرفی شدند.

توزیع سبدغذایی، پتو، لوازم شوینده، تهیه لوازم ساختمانی برای تعمیر و ساخت مسکن با مشارکت موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز و واحد مشارکت‌های مردمی و دهیاران روستاها از دیگر خدماتی بود که در اردوی جهادی بهزیستی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ارائه شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها