امام جمعه چالوس:

جوانان شهادت طلب فلسطین شیشه غرور مستانه آمریکا و اسرائیل را درهم شکستند

امام جمعه چالوس گفت: انقلاب اسلامی جوان‌های غیرتمند و مبارز و شهادت طلبی را پرورش داد که شیشه غرور مستانه آمریکا و اسرائیل را درهم شکستند.
کد خبر: ۳۱۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 15November 2018
جوانان شهادت طلب فلسطین شیشه غرور مستانه آمریکا و اسرائیل را درهم شکستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه چالوس در یادواره شهدای پالوجده چالوس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرد.
 
وی به استعفای وزیر جنگ اسرائیل طی روزهای اخیر اشاره کرد و آن را نتیجه مقاومت مردم فلسطین دانست و گفت: امروز در حماس و مقاومت غزه شاهدیم که موشک های گروه مقاومت از نوار غزه توسط مظلومان فلسطینی شلیک شده و باعث اختلاف بین نخست وزیر اسرائیل و وزیر جنگ در سرزمین های اشغالی می شود.
 
جباری شلیک موشک های گروه مقاومت را توسط مظلومان فلسطینی نشأت گرفته از صدور روحیه انقلابی و فرهنگ شهادت طلبی دانست و افزود: انقلاب اسلامی فقط در داخل کشور ما متوقف نشد؛ جوانهای غیرتمند و مبارز و شهادت طلبی را پرورش داده است که شیشه غرور مستانه آمریکا و اسرائیل را درهم شکستند و چیزی برای شان باقی نگذاشتند.
 
این مسئول به جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب و بستری که شهدا برای ما فراهم کردند این جشن را برگزار خواهیم کرد و سرافرازانه راه شهدا را ادامه می دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار