مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران:

ولایت پذیری رمز موفقیت ما در دفاع مقدس بود

سردار «علی اصغر محسن شیخی» گفت: پیروزی در عملیات آزادسازی سوسنگرد نشان داد که ولایت‌پذیری رمز موفقیت ما در دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۱۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ - 15November 2018

ولایت پذیری رمز موفقیت ما در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار  دفاع پرس از تهران، سردار علی اصغر محسن شیخی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران در یادواره شهدای ورامین در عملیات آزادسازی سوسنگرد که در حسینیه «ثارالله» حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح عملیات و نقش مقام معظم رهبری در موفقیت این عملیات؛ اظهار داشت: در ماجرای عملیات آزاد سازی سوسنگرد، «بنی صدر» که در آن زمان رئیس جمهور و فرمانده کل قوا بود، در اجرای موفقیت آمیز این عملیات موانعی را ایجاد می کرد که از مهم ترین آنها، جلوگیری از اعزام تیپ 92 زرهی اهواز به محل عملیات بود.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری که در آن زمان نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع بودند اصرار داشتند که باید در جهت موفقیت عملیات این تیپ به محل درگیری اعزام شود که سرانجام نیز چنین شد و سوسنگرد در آبان ماه سال 59 آزاد شد.

سردار شیخی اظهارداشت: موفقیت این عملیات نشان داد که ولایت پذیری رمز موفقیت ما در دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل موفقیت ما در هشت سال جنگ تحمیلی، وحدت ملی و شرکت همه ملت در دفاع مقدس از هر قشری  را از مهم ترین عوامل این موفقیت دانست و اظهارداشت: امروز نیز راه برون رفت از مشکلات کشور، تکیه بر توان ملی و استفاده از ظرفیت های باالقوه کشور است.

وی در پایان تصریح کرد؛ باید نهضت خاطره گوئی دفاع مقدس در جامعه ما رونق بیشتری پیدا کند تا نسل جوان ما بیش از این با فرهنگ مقاومت و پایداری آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار