امام جمعه زاهدان:

توجه مردم به فرمایشات رهبر انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکاست

امام جمعه زاهدان گفت: بصیرت و آگاهی و توجه مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکا در روز 13 آبان است.
کد خبر: ۳۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ - 16November 2018

بصیرت و توجه مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکا استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «آیت الله عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: سخت ترین دوران امامت امام حسن عسکری زمانی بود که با خلفای مختلف رو به رو شد، خلفای آن زمان سعی می‌کردند با بدترین شکل با امامت امامان معصوم مخالفت کنند.

امام جمعه زاهدان افزود: علم امام عسکری (ع) به اندازه ای بود که بسیاری از اندیشمندان و فیلسوفان از امام نوشتند حتی فیلسوفی عرب زمانی که نزد امام رفت با توجه به استدلال های امام کتاب خود را به آتش کشید.

وی افزود: آقا در زمان خودش چنان درخشید که با علم و آگاهی ایشان روز به روز پیروان شیعه آن امام بیشتر می‌شدند. امیدواریم ما مسلمانان به خصوص ما شیعیان بتوانیم ادامه دهنده راه این امام همام باشیم.

امام جمعه زاهدان گفت: امروز 25 آبان است و تمام تبلیغات دنیای استکبار و همراهان ترامپ و تبلیغات تحریم‌های 13 آبان بود و رژیم اسرائیل در تمام دنیا فریاد می‌زد و تبلیغ می‌کردند که روز سیزده ابان روز مرگ ایران است، حالا باید ببینیم تاثیرات کمرشکن این تبلیغات بیخود چه بوده که دولت ترامپ و رژیم اسرائیل دست به چنین تبلیغاتی زدند.

وی افزود: تمام دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران و مردم این مملکت با این تبلیغات کمرشان خم نخواهد شد، تمام وزرای ترامپ تبلیغ کردند تحریم‌ها در راه است و با این تحریم‌ها کمر ایران خواهد شکست، ترامپ در ادامه اداهای خود گفت ایران امروز دیگر آن ایران قبل نیست.

سلیمانی ادامه داد: آمریکا با تبلیغ کردن به سمت مردم ایران روی آورد و گفت به خیابان ها بریزید و شورش کنید؛ اما باز هم با روشنفکری مردم ایران روبه‌رو شدند و یک بار دیگر در روز 13 ابان دولت ترامپ با شکست روبه‌رو شد.

وی افزود: بصیرت مردم و آگاهی و روشن‌دلی رهبر معظم انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکا در روز 13 آبان است.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: مردم به جای اینکه به حرف آمریکا گوش دهند به حرف آن امام امت و رهبر معظم انقلاب گوش می‌دهند و باید محکم تر بگوییم «مرگ بر آمریکا».

وی گفت: اقداماتی که امروز بین قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی نهفته است و با تولید داخل و اقتصاد مقاومتی با انرژی جوانان و همچنین رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و راه امام امت باعث شد همه بفهمند ترامپ و دولت‌های حامی او حرف‌های تو خالی می‌زنند.

سلیمانی بیان کرد: نکته دیگری که باعث ناکامی دشمن شده است وحدت بین مردم است و ما در آستانه هفته وحدت قرار داریم و بدانیم ما صرفا هفته وحدت و ماه و سال و قرن هم نداریم، بلکه در کل تاریخ وحدت داشته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها