امام جمعه موقت یاسوج:

قدرت پوشالی آمریکا روبه افول است

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه قدرت پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در حال افول است، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز این موضوع مهم را در گذشته پیش بینی کرده بودند.
کد خبر: ۳۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 16November 2018

قدرت پوشالی آمریکا روبه افول استبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: این روز همچنین آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه فردا شنبه 26 آبان‌ماه به همین مناسبت آیین پیاده‌روی از حرم امامزاده «عبدالله» تا حسینیه «ثارلله» یاسوج برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر این در 30 مدرسه از استان روحانیونی حضور یافته و در مورد فرهنگ مهدویت سخنرانی می‌کنند.

موسوی‌اعظم ابراز کرد: یکی از بهترین اعمال در دوران غیبت حضرت مهدی انتظار فرج و دعا برای ظهور آن حضرت است.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسلمانان باید در دوران غیبت بیشتر به وظایف دینی خود عمل کنند تا جزو سربازان و یاران آن حضرت باشند.

موسوی‌اعظم ادامه داد: عربستان تسلیم محض و نوکر حلقه به گوش آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و قدرت پوشالی این دو کشور در حال افول است و رهبر معظم انقلاب نیز این موضوع مهم را در گذشته پیش‌بینی کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها