امام جمعه موقت شهرستان بجنورد:

اخلالگران اقتصادی خائن هستند/ برخورد با اخلالگران اقتصادی ادامه یابد

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اخلالگران اقتصادی را خائن دانست و گفت: قوه قضاییه به برخورد با اخلالگران اقتصادی ادامه دهد.
کد خبر: ۳۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 16November 2018

اخلالگران اقتصادی خائن هستند/برخورد با اخلالگران اقتصادی ادامه یابدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» امام جمعه موقت شهرستان بجنورد در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: مدت امامت امام حسن عسگری (ع) 6 سال بود که حدود 3 سال از این زمان را در زندان و تحت نظر بودند.

وی بیان کرد: در زمان امام حسن عسگری (ع) به دلیل اینکه قرار بود ایشان و امام مهدی  (عج) از نگاه های مردم پنهان بمانند بحث وکلا و نیابت از امام اهمیت زیادی داشت بنابراین امام حسن عسکری (ع) بخش عمده ای از اقدامات خود را صرف مدیریت وکلا کردند.

نوری ادامه داد: امروز نیز بحث مرجعیت ادامه دهنده راه امام حسن عسگری (ع) است و مراجع تقلید سوالات شرعی مردم را پاسخ می دهند که همان موضوع وکالت در دوران خلیفه است.

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد با اشاره به آزادسازی سوسنگرد گفت: در اتفاقات آزادسازی سوسنگرد نکات عبرت آمیزی وجود دارد که اهمیت و عظمت ولایت را مشخص می کند.

وی اظهار کرد: در آن زمان بسیاری از مدافعین سوسنگرد در داخل سوسنگرد محاصره بودند و به شهادت می رسیدند اما بنی صدر به تیپ 2 لشکر 92 که قرار بود به سوسنگرد حمله و مدافعین را آزاد کند اجازه حمله نداد، مقام معظم رهبری که در آن زمان نماینده امام خمینی (ره) در جنگ بودند بلافاصله اخبار جنگ را به امام رساندند و فرمودند اگر بنی صدر اجازه حمله به تیپ را ندهد بیش از 500 نفر از مدافعین سوسنگرد در داخل شهر قتل عام خواهند شد بنابراین امام خمینی (ره) دستور دادند باید تا 24 ساعت دیگر سوسنگرد آزاد شود و فرمودند زمانی که ارتش فرمان من را شنید منتظر فرمان جانشین فرمانده کل قوا که در آن زمان بنی صدر بود نماند و در نهایت مقام معظم رهبری و شهید چمران به همراه تیپ 2 لشکر 92 وارد عمل شدند و سوسنگرد را با فرمان مستقیم امام خمینی (ره) آزاد کردند.

نوری با بیان اینکه خیانت امثال بنی صدر همیشه بوده و ادامه خواهد داشت، گفت: خائنین در همه زمان ها حضور دارند حتی در مشکلات اقتصادی حال حاضر نیز نظام استکباری برخی افراد را به عنوان نفوذی به کشور فرستاده تا خللی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد کند و برخی فریفته دنیا شده اند و برخی نیز مانند 2 نفری که قوه قضاییه چند روز گذشته حکم اعدام آن ها را صادر کرد، خائن هستند.

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد افزود: این 2 نفر و امثال آن ها در مسائل ارز، سکه و طلا مشکلات زیادی ایجاد کردند و آرامش روحی و روانی جامعه را بهم ریختند و میلیاردها دلار از منابع این ملت را به خارج از کشور منتقل کردند.

وی تصریح کرد: از همین جا بر خود لازم می دانم از قوه قضاییه تشکر کنم که تلاش کردند جلوی این مفسدان اقتصادی و اخلالگران حوزه اقتصاد گرفته شود و خواستاریم این روند ادامه پیدا کند تا فساد ریشه کن شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها