مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه از سال ۹۲

سردار «مرادعلی محمدی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه توانسته است از سال ۹۲ تاکنون، بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را در استان به چاپ برساند.
کد خبر: ۳۱۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 17November 2018

چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه از سال ۹۲سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: این اداره‌کل توانسته است از سال ۹۲ تاکنون، بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در قالب‌های خاطره، داستان، زندگی‌نامه شهدا، تاریخ شفاهی و در حوزه کودک و نوجوان در ۲ فالب شعر و داستان با فوریت شهدای نوجوان استان را به چاپ برساند.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزود: کتاب پل ارتباطی بین حال و گذشته است که می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس، مصادیق و خصوصیات آن دوران اعم از حماسه‌ها، فرماندهان، رزمندگان و عناصر جنگ را به جامعه معرفی کند.

سردار محمدی گفت: تعامل و استفاده از اساتید متخصص در حوزه ادبیات< باعث غنای بیشتر ادبیات دفاع مقدس در سطح استان کرمانشاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با همکاری کنگره شهدای سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ستاد یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه نجف اشرف نزسا این کتاب‌ها را به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار