مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

امروز جنگ و محاصره در چهره‌ای تازه خودنمایی می‌کند

«حجت الله ناصرپور» در بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد، اعلام کرد: [امروز] جنگ و همان محاصره سوسنگرد، آبادان و خرمشهر به طور مستمر توسط دشمنان نظام طراحی و اجرا می‌شود، اما هر آن در چهره‌ای و منظری تازه خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۳۱۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 17November 2018

امروز جنگ و محاصره در چهره‌ای تازه خودنمایی می‌کند////عکس اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به‌مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قَالَ الَّذِینَ یَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ»

آبان‌ماه بستر حوادثی است تاریخ‌ساز و ۲۶‌ آبان‌ماه که در برگیرنده حادثه‌ای بزرگ توأم با درخشش رحمت الهی بر مؤمنان و در­­­­ عین حال عبرتی فراموش نشدنی برای طاغوتیان و صدام افلقی و حامیان کفر پیشه اوست و براستی این روز بزرگ را بایستی «ایام الله» دانست.

در این روز مبارک امداد الهی به مدد مؤمنانی آمد که هر چند عِده و عُدَّه آنان در حد یاران طالوت (قریب به ۳۱۳ نفر) از نیرو‌های عشایری، سپاه، بسیج و ارتش حزب‌الله بودند.

این عده همه آزمون‌های سخت را که عبارت است از تحمل مشقات و مشاهده از دست دادن عزیزترین یاران و خوف از عمده قوای دشمن را پشت سر گذاشته و جان برکف با ایمانی راسخ به لقاء‌الله و امداد غیبی و با اراده پولادین با پشتیبانی معنوی و مؤثر امام خامنه‌ای عزیز و با اطاعت محض از ولی امر عصر خود حضرت امام خمینی (ره) توانستند زمینه‌ای فراهم کنند که نیرو‌های دشمن بعثی را پشت دروازه‌های شهر مهم و استراتژیک سوسنگرد زمین‌گیر نمایند.

۲۶ آبان مصادف است با تازش قهرمانان عده‌ی قلیلی از مومنانی قوی و مستحکم که با اذن الهی قوای بعثی را از سوسنگرد راندند و اولین شهر اشغال‌شده میهن را از دست کفار پاک‌سازی نمودند.

درود خدا و همه انبیاء و اولیاء الهی بر آن راست قامتان تیپ زرهی دزفول که دل به ولایت سپردند و در سحرگاه ۲۶ آبان حماسه‌ای بزرگ از حماسه‌های دفاع مقدس را خلق کردند.

اینجانب با آرزوی علو درجات برای همه شهدای گران‌قدری که با خون پاک خود و با رشادت، ایثارگری و از‌خودگذشتگی این حماسه را آفریدند.

این توفیق الهی را به همه مردم ایران که مالکان و آفرینندگان آن‌همه زیبایی و ارزش‌های والای انسانی در دوران دفاع مقدس بوده‌اند، تبریک عرض نموده و از مردم شریف لرستان، سلحشوران خاکریز دوم دفاعی کشور خواهانم که برای پایداری ارزش‌هایی که عامل اصلی حفظ اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، در نبرد پنهان و آشکار استکبار جهانی نیز همانند همان دوران دفاع مقدس پا به رکاب بوده و در کنار رهبری معظم نظام برای عبور کشور از بحران‌های اقتصادی و سیاسی، جان برکف در همه عرصه‌ها حضور داشته و ایفای نقش نمایند؛ زیرا همان جنگ و همان محاصره سوسنگرد، آبادان و خرمشهر به طور مستمر توسط دشمنان نظام طراحی و اجرا می‌گردد، اما هر آن در چهره‌ای و منظری تازه خودنمایی می‌کند.

دلسوختگان این نظام الهی و میراث داران شهدای گران‌قدر این مرز و بوم بایستی هوشیار باشند که تا مادامی که روحیه فرهنگ ایثار و مقاومت در این کشور پابرجاست، عزت و استقلال و سربلندی این مرز و بوم تضمین شده است و توطئه‌های بیگانگان ابتر خواهند ماند.

بر همین اساس، تضعیف هریک از ارزش‌های انقلابی و الهی را بایستی خاکی کردن صحنه‌ها برای ورود ارزش‌های شیطانی دانست و تکلیف همگان است که در این جهاد مستمر حضور داشته باشند و بدانند که راه نجات و نیل به آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران تنها با حفظ ارزش‌ها و روحیه انقلابی میسر است.

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار