جاسمی در گفتگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه دولت به بودجه دفاعی سال 98

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تثبیت امنیت به خصوص در مناطق مرزی کشورمان را ضروری دانست و گفت: امنیت پایدار در شرایط فعلی، مستلزم تجدیدنظر دولت در بودجه دفاعی و امنیتی سال 98 است.
کد خبر: ۳۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 17November 2018

ضرورت توجه ویژه دولت به بودجه دفاعی در سال 98سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تلاش برخی گروهک‌های تروریستی برای ایجاد ناامنی در کشورمان، اظهار داشت: امنیت مرزهای کشور ارتباط مستقیمی با امنیت داخلی دارد؛ لذا اگر امنیت در مرزها با خطر مواجه شود، اولین اثر منفی آن ایجاد ترس در جامعه است.

این نماینده خانه ملت با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه مرزبانان کشورمان، کمبود امکانات و تجهیزات نظامی در این مناطق را یکی از دلایل بروز حادثه عنوان کرد و افزود: طی بازدیدی که با اعضای کمیسیون امنیت ملی از مناطق مرزی داشتیم، عامل اصلی بروز حوادث را ضعف در تامین تجهیزات نظامی یافتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم در بودجه سال 98 اعتبارات قابل توجهی برای بخش‌های دفاعی و نظامی پیش‌بینی شود.

جاسمی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با جدیت این مسئله را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: افزایش بودجه دفاعی یکی از نظرات مشترک نمایندگان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار