بیانیه ناحیه «محمد رسول‌الله (ص)» شیراز به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج یادآور عصاره هزاران خون شهید این مرز و بوم است

ناحیه بسیج «محمد رسول‌الله (ص)» شیراز در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: در شرایط اقتصادی و معیشتی امروز که عرصه بر اقشار ضعیف مردم تنگ‌شده است، تفکر بسیجی و کار جهادی، گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه امروز ماست.
کد خبر: ۳۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 17November 2018

بسیج یادآورعصاره هزاران خون شهید این مرزوبوم استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، ناحیه بسیج «محمد رسول‌الله (ص)» شیراز، در آستانه هفته بسیج با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: آحاد بسیجیان در چهلمین سال انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، در مقابله با تهدیدات مختلف دشمنان آماده‌اند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سالروز تشکیل بسیج، یادآور عصاره هزاران خون شهید این مرز و بوم است که ثمره مجاهدت آنان در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به بار نشسته است.

تأسیس بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ توسط حضرت امام خمینی (ره)، بیان‌گر دوراندیشی و آینده‌نگری آن شخصیت بزرگ نسبت به روند حوادث و رخداد‌های فراروی انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران بود و گذر زمان و چالش‌ها و فتنه‌هایی که در پهنه میهن اسلامی طی چهار دهه انقلاب پدید آمد، نشان داد که اگر تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب در شکل‌گیری نیروی راهبردی بسیج نبود، چه‌بسا سرنوشت بسیاری از عرصه‌های مبارزه با دشمنان به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

در شرایط اقتصادی و معیشتی امروز که عرصه بر اقشار ضعیف مردم تنگ‌شده است، تفکر بسیجی و کار جهادی گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه امروز ما است.

آحاد بسیجیان در چهلمین سال انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با تهدیدات مختلف دشمنان آماده‌اند و شبکه عظیم مردمی بسیج همواره در حوادث و بلایای طبیعی و... نیز خدمت صادقانه در عرصه‌های خدمتگزاری اردو‌های جهادی محرومیت‌زدایی توسط پایگاه‌های مقاومت محله‌ها، شهرک‌ها و روستاها، تلاش شبانه‌روزی تأمین امنیت و طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و زمینه‌های دیگر بیان‌گر این حقیقت است که بسیج از متن مردم بر خواسته و همواره با مردم، همراه با مردم راه خدمت گذاری را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها