خالد مشعل عنوان کرد؛

ابتکار گروه‌های مقاومت در شیوه مقابله با دشمن صهیونیستی

رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که گروه‌های مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک در شیوه مقابله با تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی علیه غزه دست به ابتکار و نوآوری زدند.
کد خبر: ۳۱۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 17November 2018

مقاومت در شیوه مقابله با دشمن صهیونیستی دست به نوآوری زدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از دفتر اطلاع رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در سخنانی از نوآوری مقاومت در شیوه مقابله با صهیونیسم سخن گفت.

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: گروه‌های مقاومت فلسطین از طریق اتاق عملیات مشترک در شیوه مقابله با تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه دست به ابتکار و نوآوری زدند.

وی خاطرنشان کرد: جنبش حماس و گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی آن به تمامی شیوه‌های مقاومت و در راس آن مقاومت مسلحانه علیه دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

خالد مشعل ضمن تمجید از فداکاری‌های شهید «نور برکه» و دیگر همرزمانش که در جریان مقابله با نیرو‌های کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس به شهادت رسیده و عملیات آن‌ها را به شکست کشاندند، ثبات و پایداری ملت فلسطین در نوار غزه را ستود.

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مقاومت فلسطین در نوار غزه در جریان تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی به این باریکه از طریق اتاق عملیات مشترک دست به ابتکار و نوآوری زد و تصویری موفق، روشن و امیدبخش از مقاومت ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها