نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

محور مقاومت علیه استکبار روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شود

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: امروز ملت‌های جهان اسلام بیدار شده‌اند و جوانان مسلمان زیر بار هر حرف زوری نمی‌روند و می‌بینیم که محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روز‌به‌روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 17November 2018

محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روز‌به‌روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (شنبه) در همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که به‌مناسبت هفته وحدت در «روانسر» برگزار شد، اظهار داشت: امروز دست آمریکا در اکثر جنایت‌های جهان از جمله یمن، سوریه، عراق، افغانستان و میانمار آغشته به خون بی‌گناهان است و برای سلطه به کشور‌ها از هر جنایت و توطئه‌ای استفاده می‌کند و در این شرایط سنت اسلامی فرمان به مقابله می‌دهد.

وی افزود: امروز ملت‌های جهان اسلام بیدار شده‌اند و جوانان مسلمان زیر بار هر حرف زوری نمی‌روند و می‌بینیم که محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روز‌به‌روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیروزی برای اسلام و جهان اسلام نزدیک است و نباید فراموش کنیم که پیامبر اسلام (ص) برای پیروز شدن اسلام چقدر تلاش کرد و در چه جنگ‌های بزرگی با کفار و دشمنان اسلام شخصاً حضور داشتند تا به ظفر دست یافتند.

وی بیان داشت: تجربه نشان داده است که دشمنان ما هرگز دست از دشمنی با امت اسلامی بر نخواهند داشت و در هر شرایطی به اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی خود ادامه داده و ما نیز نباید از مقابله و مقاومت خود با آن‌ها ذره‌ای کوتاه بیایم.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت جهان اسلام بدون در نظر گرفتن مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمانان منطقه و جهان است و فرقی ندارد که کشوری که از آن دفاع می‌کند سنی یا شیعه باشد، بلکه به وظیفه مسلمانی خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار