حقیقت‌پور:

رژیم صهیونیستی با یک عرض اندام کوچک از سوی مقاومت، در حالتی شکننده قرار گرفت

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز بسیاری از ظرفیت‌های مقاومت رو نشده و محفوظ است و تنها مختصری از ظرفیت مقاومت فلسطین در جریان حمله راکتی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی به نمایش درآمد.
کد خبر: ۳۱۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 17November 2018

رژیم صهیونیستی با یک عرض اندام کوچک از سوی مقاومت، در حالتی شکننده قرار گرفتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «منصور حقیقت‌پور» در گفت‌وگویی، با اشاره به وضعیت شکننده کابینه رژیم صهیونیستی در نتیجه شلیک راکت‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی، گفت:  اراده خداوند متعال بر این است که در شرایط فعلی، دولت آمریکا در ضعیف‌ترین و ذلیل‌ترین حالت خودش طی ۳۰۰ سال گذشته باشد و رژیم صهیونیستی نیز با یک عرض اندام کوچک از سوی مقاومت فلسطین، در حالتی شکننده قرار بگیرد.

وی افزود: هنوز بسیاری از ظرفیت‌های مقاومت رو نشده و محفوظ است و تنها مختصری از ظرفیت مقاومت فلسطین در جریان حمله راکتی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی به نمایش درآمد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مقاومت فلسطین تبریک می‌گویم و به تمام حامیان رژیم اشغالگر قدس نیز می‌گویم که «هر چه زودتر عبرت بگیرید»، خاطرنشان کرد: با این اقدام مقاومت فلسطین، ما به آن تاریخی که مقام معظم رهبری در خصوص درک نشدن ۲۵ سال آینده از سوی رژیم صهیونیستی گفتند، یقین بیشتری پیدا می‌کنیم.

پیش‌تر امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در همین زمینه گفته بود: این پیروزی یک ورق جدید از پیروزی‌های مقا‌ومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی است و این اوراق ادامه خواهد داشت تا روزی برسد که دیگر این رژیم از دیدن آن روز عاجز شود.  

همچنین سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز گفته بود: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشور‌هایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است. فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

سرلشکر «سید یحیی صفوی» مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا نیز گفته است: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود، اما آن‌ها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صد‌ها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار