فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

دفاع مقدس نبرد ایمان و غیرت با کفر و تجاوز بود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به نیروی ایمان و غیرت دینی توانستند در برابر دنیای کفر و تجاوزگری ایستادگی کنند و بر آنها پیروز شوند.
کد خبر: ۳۱۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 17November 2018

دفاع مقدس نبرد ایمان و غیرت با کفر و تجاوز بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد در سالن ولایت سپاه استان برگزار شد. در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به آغازین روزهای جنگ تحمیلی و رشادت‌های ارتش و سپاه و بسیج و دیگر نیروهای مردمی، پیام‌های تاریخی امام خمینی را در مورد مسئله کردستان و سوسنگرد و... نقطه عطفی در این مبارزات دانست و گفت: بیانات تاریخی امام خمینی و پیام‌های ایشان برای رزمندگان راهگشا و راهبردی بودو در تاریخ ماندگار شد.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به نیروی ایمان و غیرت دینی توانستند در برابر دنیای کفر و تجاوزگری ایستادگی کنند و بر آنها پیروز شوند.

بابازاده با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری در حماسه سوسنگرد نیز جزو نقاط عطف تاریخ دفاع مقدس است تصریح کرد: هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان انسانی مومن و خدمتگزار و ولایتمدار توطئه خیانت بنی صدر را خنثی کرد و نقشه‌های شوم خائنان را نقش برآب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار