کوچکترین شهید حزب الله؛

امضای حضرت زهرا (س) پای نامه ی شهادت نوجوان لبنانی

دوست صمیمی شهید «علی الهادی حسین» خاطره جالبی از خواب این شهید را روایت کرد که در آن حضرت زهرا (س) نام او را در لیست شهدا نوشته بود.
کد خبر: ۳۱۹۱۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 18November 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، کوچکترین شهید حزب الله لبنان در سوریه تنها 17 سال سن داشت. علی الهادی حسین کوچکترین شهید حزب الله دردفاع از حرم آل الله خردادماه سال 95 در خانطومان بوده است.

وی از اهالی جنوب لبنان منطقه العدیسه و ساکن منطقه کفرجوز نبطیه بود و در رشته پرستاری نبطیه تحصیل می کرد. مراسم تشییع پیکر این شهید با شکوه خاصی با حضور شخصیت های مهم کشور لبنان در جنوب لبنان تشییع و در کنار سایر شهدای حزب الله لبنان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

امضای حضرت زهرا (س) بر نامه شهادت کوچکترین شهید لبنانی

تصاویر و فیلم های زیادی از این شهید 17 ساله در رسانه های لبنانی و ایرانی منتشر شده است. یکی از دوستان صمیمی این شهید در خاطره ای از وی تعریف کرد: دوستم شهید علی الهادی علاقه ی زیادی به شهید «احمد مشلب» داشت. این شهید اهل شهر نبطیه لبنان بود.

علی دو ماه قبل از شهادتش برایم از خوابش گفت و این طور تعریف کرد: یک شب در خواب دوست شهیدم را دیدم. از او پرسیدم شما شهید احمد مشلب هستی؟ گفت: بله، گفتم از شما یک درخواست دارم و آن اینکه اسم من را نیز جزو شهدا در لیستی که حضرت زهراء سلام الله علیها می نویسد و شما را گلچین می کند بنویسی.

شهید احمد مشلب به من گفت: اسمت چیست؟! گفتم:علی الهادی! شهید احمد مشلب گفت: این اسم برای من آشناست، من اسم تو را در لیستی که نزد حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود دیده ام و به زودی به ما ملحق خواهی شد.

اینطور شد که دوستم علی الهادی دو ماه بعد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
ابوالفضل زارعی نژاد
|
Netherlands
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
سلام
یادش بخیر من از رفیق صمیمی شهید علی الهادی حسین خواستم خاطره ای از علی الهادی برای من تعریف کنه او هم این خاطره را تعریف کرد و البته از صفات پاک و اخلاق بی نظیرش
خوشحالم و به وجودش افتخار میکنم
شهید علی الهادی حسین یک فرشته است این را به جد با معجزه ای که از ایشان دیدم عرض میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
امروز سومین سالگرد شهید علی الهادی احمد حسین می باشد . روحش شاد . بابل / رحیمی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار