کولیوند:

افزایش پایگاه‌های اورژانس برای سفرهای زمستانی/ در اربعین هیچ‌گونه بیماری واگیرداری نداشتیم

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش پایگاه‌های اورژانس کشور برای خدمت‌رسانی به مسافران در فصل زمستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 18November 2018

در اربعین هیچونه بیماری واگیردار نداشتیم/ افزایش پایگاه‌های اورژانس برای سفرهای زمستانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ با اشاره به ارائه خدمات همه دستگاه‌ها به زائران اربعین اظهار داشت: امسال خوشبختانه در تردد آمبولانس‌ها هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: امسال اولین سالی بود که هیچ‌گونه بیماری واگیرداری را نداشتیم و نخستین سالی بود که با کشور عراق در قرارگاه‌های نجف و کربلا فعالیت کردیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در اربعین ۹۷، ۴۰۰ مصدوم را از کشور عراق پس از پایداری وارد ایران کردیم که به شهر خود اعزام‌ شدند. همچنین با زیرساخت‌های ایجاد شده داروخانه‌های مجهزی در مرزها ایجاد شد.

کولیوند با بیان اینکه باید آمادگی کامل را برای زمستان داشته باشیم، گفت: امسال پایگاه‌های درون‌شهری و برون‌شهری اضافه شده و همچنین در حوزه نیروی انسانی افزایش داشتیم و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس جهت ارائه خدمات بهتر به سامانه اورژانس کشور اضافه شده است که در طرح زمستانی بکارگیری خواهد شد.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه بالگردهای اورژانس قادر به پوشش هوایی کل کشور هستند، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، شیفت‌های همکاران در اورژانس افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار