فتحی خبر داد؛

ارائه خدمات به بیش از ۱۲۰ هزار زائر اربعین/ آمادگی بیش از هزار پایگاه هلال احمر اجرای طرح‌های ترافیکی زمستانی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی بیش از هزار پایگاه هلال احمر برای اجرای طرح‌های ترافیکی زمستانی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ - 18November 2018

ارائه خدمات به بیش از ۱۲۰ هزار زائر اربعین/ بیش از هزار پایگاه هلال احمر آماده اجرای طرح‌های ترافیکی زمستانی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ با بیان اینکه سال به سال روند خدمات‌دهی به زائران بهتر می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده برای اربعین ۱۲۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر استفاده کردند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۴۰ نفر از کسانی که نیاز به درمان داشتند به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فتحی با اشاره به خدمات‌دهی به زائران در عراق گفت: در مرز عراق هر جا که زائران نیازمند خدمات بودند، نیروهای امدادی و بهداشتی هلال احمر حضور داشتند و با پیش‌بینی‌های انجام شده در کمترین زمان خدمات به زائران ارائه می‌شد که میزان رضایت زائران و خانواده‌های آن‌ها بسیار بالا بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر طرح امداد و نجات زمستان در هلال احمر شروع شده است، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، دستورالعمل‌ها داده شده و هزار و ۲۴۳ پایگاه، هزار و ۱۰۰ آمبولانس و ۳۶۴ خودرو برای رهاسازی ماشین‌های گرفتار در جاده‌ها و ۲۴ بالگرد آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار