غربت شهدای گمنام دانشکده فنی بوشهر در بی‌توجهی مسئولان

با گذشت ۹ ماه از خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوشهر، یادمان این شهیدان والامقام در بی‌توجهی مسئولان نیمه‌کاره رها شده است.
کد خبر: ۳۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 18November 2018

یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی بوشهر در بی توجهی مسئولینبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، اول اسفندماه سال گذشته بود که هواپیمای حامل پیکر مطهر تعداد ۱۲ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس از تهران در باند فرودگاه بین‌المللی بوشهر به زمین نشست. بلافاصله پس از فرود این هواپیما در بوشهر مردم قدردان این شهر با حضوری باشکوه فرزندان شهید خود را مورد استقبال قرار داده و بر دوش خود تشییع کردند.

از این تعداد شهدای مطهر، پیکر ۲ شهید در دانشکده فنی حرفه‌ای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوشهر به‌خاک سپرده شد تا خاک این دانشکده نیز متبرک به پیکر پاک این ۲ شهید والامقام شود.

اما متاسفانه باگذشت حدود ۹ ماه از تشییع پیکرهای مطهر این شهدای دفاع مقدس، یادمان آن‌ها هنوز مظلومانه و بی‌روح در گوشه‌ای از دانشکده دیده می‌شود. یادمانی که نیمه‌کاره رها شده و وضعیت اطراف آن نیز مشمئز کننده است. علاوه بر این نماد و جلوه‌ای از شهدا یا تابلوی معرفی هم در دانشکده نصب نشده و همسایه این شهدا را تکه‌های چوب و سنگ ریزه‌های ساختمانی و گل و لای تشکیل می‌دهند.

عدم میزبانی نامناسب این دانشکده سبب شده تا هم دانشجویان رغبتی به رفتن به مکان مقدس نداشته باشند؛ مکانی که حتی می‌تواند با تکمیل آن به محلی برای برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

معلوم نیست مسئولان دانشکده چرا تاکنون نتوانستند وضعیتی در خور شأن و جایگاه شهید را در این مکان ایجاد کنند، شهدایی که یک روز از جان خود گذشتند و درخت تومند انقلاب اسلامی را با خون پاک خود آبیاری کردند.

باید دید مسئولان دانشکده فنی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، چه موقع آستین همت خود را بالا می‌زنند و یادمان شهدا را از این وضعیت زننده نجات می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها