فراهانی:

مدیرکل مالی شهرداری باید از سوی شهردار تهران انتخاب شود

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: «ذیحساب دو» همان مدیر کل مالی بوده، ولی قطعا قانون این مورد را تعیین نکرده و انتخاب ذیحساب دو در اختیار شهردار تهران است که باید انجام شود.
کد خبر: ۳۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 18November 2018

مدیرکل مالی شهرداری باید از سوی شهردار تهران انتخاب شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مجید فراهانی» رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران صبح یکشنبه در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای شهر در مورد یک فوریت انتخاب ذیحساب دو اظهار داشت: شورای شهر، شهردار تهران را انتخاب کرده است و از سویی شهردار تهران ذیحساب شهرداری خواهد بود؛ اما چون شهردار تهران فرصتی ندارد، ذیحساب دو را از طرف خود و با حکمی منصوب خواهد کرد.

فراهانی ادامه داد: در سال‌های گذشته، ذیحساب دو همان مدیر کل مالی بوده، ولی قطعا قانون این مورد را تعیین نکرده و انتخاب ذیحساب دو در اختیار شهردار تهران است که باید انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه حناچی، به عنوان شهردار تهران انتخاب شده‌ است و ذیحساب دو چندین سال مستقر خواهد بود، پیشنهاد می‌کنم که یک هفته این فوریت عقب بیافتد تا با نظر حناچی و با موافقت وی نامه ارسال شود و حناچی را در عمل انجام شده قرار ندهیم که ذیحساب دو را بدون نظر ایشان انتخاب کنیم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهاد حل اختلافات پیمانکاران با شهرداری تهران گفت: تعداد زیادی از پیمانکاران گذشته با مدیران شهرداری اختلاف زیادی دارند که این خود زنگ خطری است؛ چرا که تعداد زیادی از پرونده‌های ماده ۳۸ جمع شده و اگر به سمت حل این اختلافات نرویم، موفق نخواهیم بود.

فراهانی خاطرنشان کرد: در این راستا شخص شهردار تهران باید یک روز خود را به این کار و حل اختلاف پیمانکاران اختصاص دهد. خیلی از پروژه‌هایی که در حال حاضر در آستانه اتمام است و پیش نمی‌رود، چنین مشکلاتی دارد که باید بررسی شود؛ همچنین افزایش درآمد‌های پایدار از دیگر اتفاقاتی است که باید رخ دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار