متایی:

رانندگان تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند

نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ به رانندگانی که قصد سفر دارند، توصیه کرد که تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 18November 2018

هموطنان در سفر‌ها تجهیزات لازم را همراه داشته باشند/ ۴۴ درصد از زائران اربعین با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «متایی» نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ روز یکشنبه در جلسه اعضای این کمیته با اشاره به اینکه در اربعین از مرز مهران تردد بیشتری را شاهد بودیم، اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت سازمان راهداری رسیدگی به گره‌های ترافیکی بود که با کار‌های صورت گرفته، امسال با مشکلات کمتری روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون نفر به عراق اعزام شدند، افزود: ۴۴ درصد از زائران که شامل ۸۲۳ هزار نفر بودند، توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدند.

متایی در خصوص طرح‌های زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز گفت: با توجه به شرایط آب و هوا این طرح در سازمان راهداری از اوایل آبان شروع شد و سازمان راهداری با تجهیزات و امکانات کامل آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما در تعطیلات گذشته، آماده نبودن مردم برای شرایط آب و هواییِ آن زمان بود، تصریح کرد: مسافران برای سفر باید تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

متایی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیش از ۸۰ درصد توان آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار