فرمانده سپاه شهر قزوین خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

«داوود بهرامی» گفت: تجمع بزرگ بسیجیان استان قزوین ۵ آذرماه با حضور سردار «اثباتی» فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 18November 2018

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین«داود بهرامی» فرمانده سپاه امام حسن (ع) شهر قزوین، در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که پیش از ظهر امروز در فرمانداری قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با تقدیر از دست‌اندر کاران کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، اظهار داشت: ویژه مهم کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، وحدت و اتحاد میان ادارات و نهادی متولی و اقشار مختلف مردم بود که همه دست به دست هم دادند تا این حماسه به ثمر بنشیند.

وی افزود: پیامی که شهدا دادند، وحدت و یکپارچگی بین اقشار مختلف مردم است و هفته بسیج یعنی انسجام وحدت یکپارچگی تا زمانی این شجره طیبه که بنیان‌گذارش حضرت امام خمینی (ره) بوده است جامعه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه شهر قزوین گفت: دشمن درصدد است تا بتواند به انسجام و وحدت ملی ما آسیب برساند؛ بنابراین ما باید همان‌طور که در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین این همه تلاش کردیم، این‌جا هم تلاش کنیم تا با همبستگی، حیله‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و همه باید تلاش کنیم تا کلمه بسیج به معانی کامل تبیین شود.

بهرامی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، تشریح کرد: حضور بسیجیان در گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهیدان و دیدار با نماینده ولی فقیه استان، از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی ارائه خدمات پزشکی و عام‌المنفعه در مناطق محروم و راه‌اندازی میز خدمت برای تسهیل در ارتباط مراجعات به ادارات را از دیگر برنامه هفته بسیج بر شمرد و تصریح کرد: تجمع بزرگ بسیجیان استان قزوین ۵ آذرماه با حضور سردار «اثباتی» فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار