مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در اردبیل برگزار شد

به مناسبت 26 آبان سالروز شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد، مراسم گرامیداشت این حماسه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 18November 2018

مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت 26 آبان سالروز شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و دانشگاه محقق اردبیلی امروز در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنانی ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی‌های رزمندگان سوسنگرد و تبیین نقش مقام معظم رهبری در خلق این حماسه، به اهمیت راه‌اندازی نهضت روایتگری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری روایتگری یک تکلیف عمومی است و باید به بهترین و گسترده ترین شکل ممکن انجام پذیرد.

بابازاده با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و صرفه جویی از خصوصیات بارز رزمندگان اسلام بود خصوصیات رزمندگان را فرهنگ تشکیل دهنده دفاع مقدس دانست و نیاز امروز جامعه را بکارگیری فرهنگ دفاع مقدس در تمامی زمینه هابرشمرد.

این مسئول با بیان اینکه باید از تعصبات قومی و مذهبی اجتناب کرد افزود: حفظ دست آوردهای شهدا در گرو حفظ وحدت است و حفظ وحدت از واجبات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ما در دفاع مقدس با کمبودها و نبود امکانات و تجهیزات در مقابل اتحاد شرق و غرب ایستادیم و ثابت کردیم جنگی که با عقیده همراه باشد پیروز است.

بابازاده در پایان سخنان خود خدمت در نظام جمهوری اسلامی را سربازی برای نظام دانست و سربازی در راه انقلاب را تنها رمز ماندگاری و عزت برشمرد.

در پایان این مراسم از چهار تن از خانواده های شهدای عملیات سوسنگرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار