تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد؛

موزه دفاع مقدس بستری برای جلوگیری از فراموش شدن رشادت‌های شهدا

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، موزه دفاع مقدس را بستری مناسب برای جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن رشادت، پایمردی و استقامت شهدا دانست.
کد خبر: ۳۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ - 19November 2018
موزه دفاع مقدس بستری برای جلوگیری از فراموش شدن رشادت شهدا// سلام ، تغییرات انجام شد سپاسبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سعیدی» تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم و برخی اعضای کارگروه محتوایی موزه دفاع مقدس استان، با ابراز خرسندی از ساخت این موزه در قم اظهار داشت: ساخت چنین مراکز فرهنگی ارزشمند و تاثیرگذار، نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت دارد و آن‌ها را با جنایات صدام و اهداف پوچش بیشتر آشنا می‌کند.

وی افزود: همان‌طور که کشور‌هایی مثل فرانسه و روسیه انقلاب‌هایشان را به شیوه‌های مختلف در قالب رمان و... حفظ می‌کنند ما هم باید با استفاده از ابزار و ظرفیت‌های مختلف اهداف و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را به نسل جوان جامعه بیان کنیم تا قدردان آن باشند.

در ابتدای این دیدار «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با بیان گزارشی از آخرین وضعیت ساخت موزه دفاع مقدس این استان متذکر شد: این موزه امسال همزمان با ۵ استان دیگر در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار