مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران تأکید کرد؛

ضرورت انتقال حماسه مقاومت رزمندگان مازندران در خان طومان به نسل‌های آینده

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران بر ضرورت انتقال حماسه مقاومت رزمندگان مازندران در خان طومان به نسل‌های آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 18November 2018

ضرورت انتقال حماسه مقاومت رزمندگان مازندران در خان طومان به نسل های آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عیسی طوسی» مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به ساخت فیلم «شهدای خان طومان» توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، خواستار همکاری و مشارکت شهرهای میزبان شهدای خان طومان در تولید این فیلم شد تا کار ماندگار در استان شکل بگیرد.

وی همچنین به راهیان نور اشاره کرد و از سپاه به عنوان مهمترین دستگاه پیشگام در این بحث یاد کرد و خواستار مشارکت ادارات و نهادهای استان در این راستا شد و افزود: همه در قالب یک کار تیمی برای پیشبرد این اتفاق فرهنگی معنوی گام بر دارند.

طوسی با بیان اینکه مازندران در حماسه مقاومت خان طومان درخشید، بر ضرورت انتقال این حماسه به نسل های آینده تأکید کرد.

«قربانعلی ولی‌زاده بورا» فرماندار بابل نیز در این جلسه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک فرصت و ظرفیت بسیار ارزنده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است بر ضرورت کیفی سازی آن تأکید کرد و گفت: در بحث اعزام و انتخاب افراد تکراری به این مناطق باید آسیب شناسی صورت گیرد و هدف، اعزام و جذب همه جوانان باشد.

وی افزود: ساخت فیلم خان طومان کار بسیار ارزشمندی است و با توجه به میزبانی بابل از دو شهید مدافع حرم، برای تولید این فیلم اعلام مشارکت کرد.

«هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شهید متعلق به آحاد جامعه است، به ساخت دو مستند شهیدان «حسین مشتاقی» و «محمد تقی سالخورد» و مستند خان طومان توسط این سازمان اشاره کرد و از پخش آنها از شبکه استانی خبر داد و گفت: این سازمان در بحث راهیان نور همکاری همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار