معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد مازندران خبر داد؛

مشارکت 20 میلیون تومانی ارشاد مازندران در تولید فیلم «شهدای خان طومان»

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشارکت 20 میلیون تومانی ارشاد مازندران در مرحله اول تولید فیلم داستانی «شهدای خان طومان» خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 18November 2018

مشارکت 20 میلیون تومانی ارشاد مازندران در تولید فیلم داستانی «شهدای خان طومان»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عباس زارع» معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، از صدور مجوز فیلم داستانی «شهدای خان طومان» توسط معاونت هنری وزارت ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت بودجه در مرحله اول ساخت فیلم 20 میلیون تومان مشارکت داشتیم.

وی با اشاره به مظلومیت لشکر ظفرمند ۲۵ کربلا عنوان کرد: امیدواریم حماسه مقاومت در خان طومان همانند لشکر ۲۵ کربلا مظلوم واقع نشود.

این مسئول با عنوان اینکه تهیه کنندگان این فیلم با ایثار و از خودگذشنگی که داشتند بدون دید مادی، برای تولید یک اثر ماندگار پای کار آمدند، حمایت از فیلم داستانی «شهدای خان طومان» را به عنوان یکی از اولویت های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در سفر دی ماه به استان بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار