مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد؛

پخش بیش از ۶ هزار دقیقه برنامه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان

«محمد بازوند» با بیان این‌که در حوزه صدا در راستای چهلمین سال پیروزی انقلاب هزار و ۵۰۰ دقیقه تولید برنامه داشته‌ایم، گفت: در حوزه سیما نیز ۵ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه با موضوع بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساخته شده است.
کد خبر: ۳۱۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ - 18November 2018

مستند زندگی «آیت الله روح الله کمالوند» ساخته می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد بازوند» مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان صبح امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دشمنان به‌دنبال این هستند که مردم ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن نگیرند.

وی با بیان اینکه ۸۰ موسسه و اتاق فکر در آمریکا در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، تصریح کرد: به برکت خون شهدای اسلام و مدافع حرم، این خواب‌هایی که دشمنان دیده‌اند را با خود به گور خواهند برد و راهبرد‌های نرم آن‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به ایجاد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در صدا و سیمای مرکز لرستان، افزود: تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با تولید برنامه‌های متنوع، به برگزاری هرچه بهتر سالروز چهلمین سال انقلاب کمکی کرده باشیم.

بازوند با بیان این‌که در حوزه صدا در راستای چهلمین سال پیروزی انقلاب هزار و ۵۰۰ دقیقه تولید برنامه داشته‌ایم، تصریح کرد: برنامه «سلام لرسو»، «ایواره وخیر»، «پیام زاگرس» و «هم ولاتی»، از جمله برنامه‌هایی است که تدوین شده و با شیب ملایمی کار‌ها پیش می‌رود و اوج این اقدامات در روز‌های منتهی به چهلمین سال پیروزی انقلاب به سمع و نظر مردم می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تولید و پخش مستند «فخر دیار» در ۲ قسمت و در ۴۰ دقیقه را در دستور کار داریم که سابقه مبارزات انقلابی شهید «سید فخرالدین رحیمی» را به نمایش می‌گذارد و همچنین نمایش رادیویی «فخر دیار» در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای را نیز در دستور کار داریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به تولید مستند رادیویی «راه‌های لرستان» در رادیو، عنوان کرد: این مستند به بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی استان و مقایسه آن با پیش از انقلاب می‌پردازد.

بازوند از تهیه مستند «در جستجوی کمال» خبر داد و گفت: این مستند، زندگی آیت‌الله «کمالوند» از روحانیون برجسته و چهره انقلابی لرستان را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: در حوزه سیما نیز ۵ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه با موضوع بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ساخت چهار قسمت از مستند «۴۰ برگ» که دستاورد‌های حوزه خدماتی انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشاند، به اتمام رسیده است، تصریح کرد: برنامه «کارنامه انقلاب» نیز با حضور تمام استاندارانی که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در لرستان بوده‌اند تهیه و پخش می‌شود تا دستاورد‌های انقلاب از زبان استانداران بیان شود.

بازوند از تهیه مستند سه شهید مدافع حرم لرستان خبر داد و گفت: مستند شهید «ماشاءالله شمسه»، شهید «رضا رستمیان» و شهید «عبدیانی» ساخته می‌شود و مستند مفاخر و مشاهیر و چهره‌های انقلابی از جمله آیت‌الله «سید محمدنقی شاهرخی»، آیت‌الله «شیخ مهدی قاضی»، شهیدان «رحیمی»، شهید «محمدحسین صادقی» نیز در دستور کار است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان به برنامه‌های این مرکز در بخش فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ۳۰ کلیپ تصویری از دوران انقلاب تهیه شده است و بازپخش مستند «دستاورد‌های انقلاب» و تهیه کلیپ با عنوان «انقلاب من» نیز از دیگر برنامه‌های تهیه شده در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار