وصیت‌نامه شهید «حمدالله سلیمانی»:

خواهرانم! از ميراث زينب (س) كه حجاب است پاسدارى كنيد

شهید «حمدالله سلیمانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهرانم! امیدم این است که نداى زینب (س) را لبیک بگویید و از میراث زینب که حجاب است پاسدارى کنید، چنان باشید که او است و چنان گویید که او و خداى او گفت.
کد خبر: ۳۱۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ - 25November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، شهید «حمدالله سلیمانی» هفتم مردادماه سال ۱۳۴۲ در روستای «ساردوئیه» از توابع شهرستان «جیرفت» به دنیا آمد. حمدالله تا اول متوسطه درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در آبان‌ماه سال ۱۳۶۲ در «مریوان» بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

در ادامه فرازی از وصیت‌نامه، شهید «حمدالله سلیمانی» را مرور می‌کنید:

سلام بر شما اى خاندان نبوت و جایگاه رسالت و محل فرود آمدن فرشتگان. سلام بر امامان هدایت و روشنى‌بخش تاریکى‌ها.

اى رهبر عزیزم! اى اسوه تقوى و فضیلت، اى سلاله پیامبر، اى فرزند عزیز زهرا و اى ابوذر زمان و اى بت‌شکن قرن ابراهیم و اى حامى محرومان دربند اسارت و اى دشمن ستمگران و ظالمان، اى روح‌الله! سلام خدا و فرشتگان خدا و همه انس و جن بر تو اى نایب مهدى، اى مهدى و اى آخرین فرستاده، رحمت تو را به جان مادرت زهرا، نایبت خمینى کبیر را یارى فرما.

پدر جان! تو که سال‌ها رنج بردى و مرا بزرگ کردى، جز این نبوده که ادامه‌دهنده خط سرخ حسین (ع) باشم و در راه رسیدن به آن به شهادت برسم. خدایت جزاى خیر دهد که تو چنین بودى که خدا مى‌خواست و خدایت صبر دهد که تو هم صبرى دارى؛ چرا که خدا گفته که ان‌الله مع الصابرین.

خواهرانم! از ميراث زينب (س) كه حجاب است پاسدارى كنيد

مادرجان! اکنون روى سخنم با توست که همدرد فاطمه‌اى، همنام زینب مبارکت باد که چون زینب (س) خواهى بود، اما مادر جان بیادآورى روزى را که مى‌گفتى قربان دردهاى دلت زینب جان، هم‌اکنون مى‌توانى احساس کنى، درک کنى که زینبت چها کشید و تو هم چون او صبور باش، زارى مکن تا زینب قدر تو را بداند.

خواهرانم! امیدم این است که نداى زینب (س) را لبیک بگویید و از میراث زینب (س) که حجاب است، پاسدارى کنید و چنان باشید که او است و چنان گویید که او گفت و خداى او گفت.

برادرانم! چنان خود را به آیین مقدس رهایى‌بخش اسلام عزیز وفق دهید و دنبال آن‌چه باشید که اولیاء خدا و اوصیاء او گفتند و اعمال خود را با قوانین الهام‌بخش مکتب وحى و نبوت و قرآن مطابق سازید که حزب خدا پیروز است و خدا شما را از حزب خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها